مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین خبر داد
مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: 11 گروه جهادی در مناطق محروم از جمله بخش‌های الموت شرقی و غربی، بخش مرکزی و طارم سفلی در عرصه‌های عمرانی، کشاورزی، آموزشی، تربیتی و فرهنگی فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۲۸۸۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳ 31 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، محمدرضا محمدخانی در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: اردوهای هجرت بسیج سازندگی طرحی ملی است که از نیرو و نشاط جوانان به منظور اجرایی کردن اولویت غنی‌سازی اوقات فراغت در عرصه‌های سازندگی و محرومیت‌زدایی در شهرستان و استان قزوین اجرایی شود.

وی افزود: اردوهای هجرت بسیج سازندگی حس خودباوری و وظیفه‌شناسی را در جوانان تقویت می‌کند و همچون سکویی است که موجب پیشرفت و ارتقای آموزشی و فرهنگی، غنی‌سازی اوقات فراغت و اشتغال‌زایی آن‌ها شده و همچنین زمینه را برای ورود انسان‌های پرشور و نشاط در عرصه‌های مختلف سازندگی به ویژه در مناطق محروم فراهم می‌سازد.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با بیان اینکه اردوهای جهادی نمایش همبستگی، خودباوری و استقلال کشور است، گفت: اردوهای جهادی موجب کاهش هزینه طرح‌های عمرانی و صرفه‌جویی در وقت می‌شود که یکی از ویژگی‌های بارز این اردوها است.

محمدخانی یادآور شد: در همین راستا بسیج سازندگی ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در عرصه‌های مختلفی مشغول خدمت و فعالیت است که از جمله آن آبرسانی، رنگ‌آمیزی مدارس، اقتصاد مقاومتی، آموزش و تقویت دروس، مرمت مساجد و مدارس، احداث خانه برای افراد مستضعف و نیازمند است.

وی تأکید کرد: اردوهای جهادی یکی از بهترین فرصت‌های خود‌سازی و خودشناسی است.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین عنوان کرد: در اردوهای جهادی جوانان، دانشجویان و دانش‌آموزان می‌توانند درد و لذت مردم را از نزدیک حس کنند و در شادی و غم مردم شریک باشند.

محمدخانی تصریح کرد: در سال جاری بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین 11 گروه جهادی در مناطق محروم از جمله بخش‌های الموت شرقی و غربی، بخش مرکزی و طارم سفلی در عرصه‌های عمرانی، کشاورزی، آموزشی، تربیتی و فرهنگی فعالیت می‌کند.

وی گفت: اعزام گروه‌های جهادی با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان، آگاهی جوانان با فرهنگ کار و تلاش، کمک به محرومان و کاهش هزینه‌های عمرانی و کمک به دولت در راستای هرچه بهتر خدمت‌رسانی به مناطق محروم پا به عرصه گذاشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار