وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز جمعه در نشست شورای اداری شهرستان قائمشهر از ' بهداد سلیمی ' وزنه برداری مازندرانی اعزامی به المپیک 2016 ریو که با ناداوری از دست یابی به طلا المپیک باز ماند ، تجلیل کرد .
کد خبر: ۲۸۴۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲ 26 August 2016
به گزارش تابناک مازندران، نشست شورای اداری با حضور استاندار ، مدیران کل دستگاههای اجرایی و مسئولان محلی برگزار شد.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این مراسم گفت : بهداد سلیمی قهرمان قهرمانان است که با رسم پهلوانی بر سکوی افتخار ملی ارزش های جوانمردی قرار گرفته است .
محمود واعظی افزود : کینه توزی های دشمنان با کشورمان تنها در مسائل سیاسی و روابط خارجی نمود نمی یابد بلکه در عرصه ورزشی هم شاهد آن هستیم .
وی ادامه داد : بهداد سلیمی ورزشکار مدال آور جهانی کشورمان به خاطر همین بدی های دنیای سیاست است که از حق مسلم مدال طلای المپیک محروم شد.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت : با وجود این ناداوری سیاسی و فارغ از همه مسائل ، همچنان مدال های افتخاری جوانمردی و شایستگی بهداد سلیمی در جهان می درخشد .
بهداد سلیمی ، متولد سال 1368 قائمشهر ، وزنه بردار دسته فوق سنگین عضو تیم ملی ایران است که است که رکوردار یک ضرب جهان و المپیک را در وزنه 216 کیلوگرم دارد مدال طلای المپیک لندن 2012در مجموع 455 کیلوگرم در کارنامه اش دارد.
این وزنه بردار ایرانی با وجود جابه جا کردن رکود خود و جهان در رقابت های المپیک ریو 2016 ،با ناداوری هیات ژوری این رقابت ها از دست یافتن به مدال طلا بازماند.
بهدادسلیمی برای بی تاثیر بودن ناداوری هیات ژوری در المپیک 2016 ریو اعلام کرد در رقابت های المپیک 2020 توکیو ژاپن شرکت می کند.
 
جمهوری اسلامی ایران در رقابت های المپیک 2016 موفق به کسب سه مدال طلا شد که دو مدال آن را کیانوش رستمی و سهراب مرادی وزنه برداران ملی پوش به دست آوردند.
وزیر ارتباطات در این نشست به بهداد سلیمی یک تابلو و مسئولان محلی هم وجه نقد هدیه کردند.
 
ایرنا
برچسب ها: بهداد سلیمی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار