با نام و یاد خداوند متعال و درود بر پیامبر گرامی اسلام، حضرت محمد(ص) و سلام و ادب و احترام خدمت شهروندان و دلسوزان کهن شهر اردبیل.

اینجانب یوسف درویشی، هیات علمی دانشگاه پیام نور، دارای دکترای تخصصی برنامه ریزی شهری با توجه به گرایش تخصصی خودم که نزدیک به ۹۰ مقاله در کنفرانس های ملی، بین المللی، مجلات علمی و پژوهشی داخلی و خارجی صرفا با مطالعه موردی شهر اردبیل داشتم، در سال ۹۴ افتخار این را داشتم که به عنوان پژوهشگر برتر استان نیز انتخاب شوم و تالیف و تدوین کتاب هایی در حوزه شهر و چالش های شهرنشینی دارم و نزدیک به ۶ سال است که در حوزه برنامه ریزی شهری در دانشگاه های اردبیل تدریس و آموزش می دهم.

همچنین اینجانب نقش مهمی در برگزاری کنفرانس های مباحث شهری در شهر اردبیل در سمت های دبیر علمی، رئیس و .‌‌. نیز داشته و دارم و بالاخره احساس مسولیت که از روی قلب و نه زبان و چاپلوسی، در شهری که در آن زندگی می کنم و به آن تعلق دارم، توسط دوستان علمی و ارزشی که شناخت کافی از بعد علمی و اخلاقی از بنده داشتند، جهت ورود به فضای اجتماعی و سیاسی و مردمی شهر به عنوان گزینه شهرداری اردبیل مشوق و معرف اینجانب بودند و بنده نیز تمام تلاشم را انجام دادم تا بتوانم توان علمی و شخصیتی خودم را به بخشی از اعضای محترم شورای شهر ارایه کنم.

مسلم است که در رقابت و مسابقه همه اول نمی شوند، یکی اول، گروهی وسط و یکی هم آخر می شود، بنابراین این مسابقه هم مثل سایر مسابقه ها به اتمام رسید و در نتیجه بنده به نتیجه مسابقه احترام گذاشته و در جهت کمک علمی به شهردار محترم اعلام آمادگی می نمایم.

در پایان بر خود به عنوان یک شهروند مسوولیت پذیر و مسوولیت شناس وظیفه دانسته، برای جناب مهندس نیکزاد شهردار جدید، آرزوی موفقیت در جهت کمک به شهروندان عزیز داشته و از زحمات جناب دکتر لطف الهیان نهایت سپاس و تشکر را دارم.

ارادتمند همشهریان عزیز، یوسف درویشی، یکی از گزینه های شهردار اردبیل