کد خبر: ۲۷۵۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵ 09 August 2016


معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: متاسفانه 40 خانواده، آسایش مردم خط چهار حصار را مخدوش کرده و امنیت آنها را سلب کرده‌اند.

محمدتقی ایرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: متاسفانه برخی از مناطق کرج به عنوان مناطق محروم و کم‌برخوردار محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین معضلات استان البرز و مرکز استان، رشد مهاجرت است و باید با اجرای برنامه‌های گسترده، مانع از افزایش مهاجرت‌ها به این شهرستان شد.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان کرج گفت: دیگر ادامه این وضعیت به صلاح مردم استان، ساکنان کرج و حتی کشور نیست و به طور قطع روزی آسیبی جدی به دلیل رشد مهاجرت‌ها و کمبود امکانات‌ و ساخت و سازهای غیرقانونی و غیرمجاز و بدون ایمنی را متحمل خواهیم شد.

ایرانی افزود: به عنوان نمونه بخشی از مردم در منطقه خط چهار حصار ساکن هستند که عمده اراضی و ساختمان‌ها در اراضی ملی و در سال‌های گذشته احداث شده و ساخت و ساز‌ها در این منطقه غیراصولی است.

وی بیان داشت: به دلایل مختلف طی سال‌های گذشته ساکنان این منطقه افزایش یافته و وقتی می‌گویم باید به این مردم خدمات‌رسانی شود، می‌گویند که این منطقه غیرمجاز احداث شده و جزو اقامتگاه‌های غیرمجاز است.

معاون استاندار البرز گفت: ما باید توجه داشته باشیم که به هر حال عده‌ای از مردم که اکثر آنها از قشر شریف کارگر، کارمند و حتی معلم هستند، از نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید انتظار داشته و نمی‌توان به راحتی از کنار انتظارات آنها گذشت.

ایرانی گفت: متاسفانه حدود 40 تا 50 خانواده آسایش این افراد را برهم زده و با اقدامات خلاف قانون و اراذل و اوباش امنیت منطقه را سلب کرده‌اند.

وی تصریح کرد: قانون برای این موارد پیش‌بینی لازم را کرده و به دستگاه قضایی حتی اختیار نفی بلد داده است و باید هر چه سریع‌تر با این افراد برخورد قاطع قانون داشته باشیم.

فرماندار کرج گفت: جلساتی هم با حضور در منطقه و دیدار با مردم و هم به صورت محرمانه و خصوصی با مسؤولان ارشد قضایی، اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی برگزار شده و امیدواریم مصوبات این جلسه در مورد پاکسازی خط چهار حصار از اراذل و اوباش و افراد مخل امنیت و آسایش مردم هر چه سریع‌تر اجرایی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار