کد خبر: ۲۷۳۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۰ 07 August 2016
تابناک / عباسی گفت: تهمت های بی اساس مسولان باشگاه ملوان به بانوان تیم فوتبال این باشگاه علاوه بر ریختن آبروی ما اعتماد جامعه به ورزش بانوان را نیز زیر سوال خواهد برد.


آبروی مان را از سر راه نیاورده ایم/ اعتماد جامعه ورزش به بانوان در حال نابودی استشهناز عباسی گفت : متاسفانه زحمت های چند ساله ما با انحلال  تیم فوتبال بانوان ملوان بندر انزلی از بین رفت و علاوه برآن تهمت های زده شده باعث خدشه دار شدن آبروی  ما شد تا جایی که  جرات بیرون آمدن از خانه هایمان را نیز نداریم.

وی ادامه داد : تهمت ها و توهین های بدون مدرک مسیولان باشگاه ملوان باعث شده تا ما و خانواده هایمان در شرایط بسیار سختی قرار بگیریم و مداوم از سوی اطرافیان آماج سوالات بسیاری در خصوص این موضوعات باشیم در حالی که  تمام فعالیت های ما با لباس کاملا اسلامی مورد تائید فدراسیون بوده است.

عباسی در خصوص پیگیری های صورت گرفته در خصوص اعاده حیثیت بانوان تیم فوتبال ملوان عنوان کرد: این توهین ها و ماجراها شاید از ذهن مردم پاک شود اما تا همیشه در اینترنت و فضای مجازی باقی می ماند ما آبروی مان را سر راه نیاورده ایم که به این آسانی از تهمت های زده شده بگذریم این موضوع کل آینده ما و فرزندانمان را تحت الشعاع قرار می دهد و ما را مجاب می کند تا از حق خود سر سوزنی کوتاه نیاییم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مسولان انزلی گویا خود را به خواب زده اند و در سکوت کامل به سر میبرند شاید هم  کار های مهمتری دارند که مشکلات به وجود آمده در آن ها حس مسولیت و واکنشی ایجاد نکرده است زیرا این تهمت ها و توهین ها کل جامعه فوتبال  و ورزش بانوان را در بر میگیرد ونه تنها اعتماد خانواده ها به ورزش را از بین می برد باعث به انزوا رفتن بانوان جامعه نیز می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار