سخنگوی شورای شهر لاهیجان به تابناک گفت ؛
تابناک / ابراهیم مهربان عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان به مناسب گرامی داشت روز خبرنگار طی مصاحبه ای با تابناک از زحمات این قشر زحمتکش و تاثیرگذار در جامعه تقدیر کرد.
کد خبر: ۲۷۳۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵ 07 August 2016
تابناک / ابراهیم مهربان عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان به مناسب گرامی داشت روز خبرنگار طی مصاحبه ای با تابناک از زحمات این قشر زحمتکش و تاثیرگذار در جامعه تقدیر کرد.

به گزارش تابناک گیلان، مهربان در ابتدا اظهار داشت: به سهم خودم به همه اصحاب قلم این روز را تبریک و امیدوارم زحمات این قشر بی ادعا دیده شود و مورد ارج قرار گیرد و به علاوه امیدواریم که فرایندی به وجود آید تا کسانی که حقیقتا علم و تعهد این کار را دارند مورد توجه بیشتر قرار گیرند و به جامعه در جهت آگاهی بخشی بیشتر کمک کنند.





وی به برخی ویژگی های خبرنگار اشاره کرد و ادامه داد:خبرنگار در تمامی مسائل علمی - سیاسی - اجتماعی - ورزشی و کلیه مسائلی که در جامعه ساری و جاری است نقش بسیار حیاتی و پررنگ دارد، بنابراین علاوه بر علم و دانشی که در این راستا باید دارا باشد باید یک شخص بی طرف، منصف و عادل نیز باشد تا پلی راستین میان مسئولین و مردم قرار گیرد و باید این اصول تا آنجا مستحکم باشد که اگر خدایی ناکرده عده ای معدود قصدی غیر از خدمت صادقانه دارند خود به خود از این حرفه مقدس کنار گذاشته شوند.

مهربان در خصوص عملکرد یک ساله تابناک نیز اظهار داشت: این خبرگزاری به عنوان یک برند ملی و کشوری در همه امور مهم سیاسی و اجتماعی و اقتصادی و... اثرگذاری خود را نشان داده است و تابناک گیلان نیز به تبعیت از رسانه مرکزی خود همین راه را با قدرت ادامه داده و توانسته در سطح استان در همه مسائل مطروحه تاثیرگذار باشد و در جهت آگاهی بخشی صحیح به مردم قدم بردارد.

وی افزود: وقتی نام تابناک برده می شود حقیقتا کسی انتظار انتشار اخبار غیر مستند و ناصحیح را از این خبرگزاری ندارد و کسانی هم که اخبار این خبرگزاری را دنبال میکنند میتوانید اطمینان داشته باشند که مسائل غیر واقعی در دستور کار این رسانه قرار ندارد و این را میتوان از مخاطبان بسیار زیاد این رسانه فهمید.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار