کد خبر: ۲۷۰۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸ 02 August 2016
تابناک / خسارت رعد و برق شدید در املش به یک دامداری، یک کشته و ۳ مصدوم در تصادف خودروی پراید و کشف ۱.۵ تن چوب قاچاق در شفت از مهمترین اخبار امروز حوادث استان گیلان بوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  املش، مرتضی پیکار با اشاره به رعد و برق سحرگاه امروز در املش اظهار داشت: سحرگاه امروز براثر صاعقه شدید تعدادی از دام‌های یک دامداری در روستای هلوسرای سفلی از بخش رانکوه شهرستان املش تلف شدند.

وی گفت: علت برق گرفتگی، انتقال برق ناشی از صاعقه شدید به شیروانی پوشیده از حلب و سپس به ستون‌های فلزی و آخور و از طریق زنجیری که دام را به آخور مهار می‌کرده به دام‌ها منتقل و باعث برق گرفتگی و تلف شدن حیوانات شده است.

رئیس شبکه دامپزشکی املش اعلام کرد: سه راس از دام‌های یک دامدار روستایی هلوسرایی در این سانحه تلف شدند که دو رأس آن شیری و یک رأس آن هشت ماه آبستن بود.

یک کشته و 3 مصدوم  نتیجه بی‌احتیاطی راننده پراید

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از جان باختن یک نفر در حادثه رانندگی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین نیک‌فرد افزود: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در منطقه دریاسر این شهرستان، بلافاصله ماموران پلیس به محل حادثه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با بیان اینکه ماموران پلیس پس از حضور در صحنه حادثه برخورد یک دستگاه خودرو کیا با یک دستگاه خودرو پراید را مشاهده کردند، گفت : چهار سرنشین مرد این دو خودرو که دو نفر آنها 22 ساله و دو نفر دیگر 18 و 21 ساله بودند دراین حادثه زخمی شدند.

وی با اعلام اینکه مجروحان این حادثه با پیگیری پلیس به مرکز درمانی منتقل شدند، یادآور شد: راننده 22 ساله خودرو پراید بر اثر شدت جراحات پس از انتقال به مرکز درمانی جان خود را از دست داد.

این مقام انتظامی شهرستان لنگرود با توجه به نظر کارشناس تصادفات، علت این تصادف را بی‌احتیاطی و تغییر مسیر ناگهانی از سوی راننده خودرو پراید بیان کرد و گفت: هر دو خودرو این حادثه به پارکینگ منتقل شدند.

سرهنگ نیک‌فرد خواستار رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان وسایل نقلیه شد و افزود: رعایت قوانین و حقوق تقدم موجب کاهش آمار تصادفات و جلوگیری از رخداد صحنه‌های دلخراش می‌شود.

کشف یک و نیم تن چوب قاچاق در شفت

فرمانده انتظامی شهرستان شفت از کشف بیش ازیک و نیم تن چوب درخت آزاد در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی صداقت گفت: درپی کسب اخباری مبنی بر قاچاق چوب‌های جنگلی ، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران در حین کنترل وسایل نقلیه عبوری به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک شدند که پس از توقف آن، در بازرسی از این خودرو تعداد 8 اصله درخت آزاد با وزن بیش از  یک و نیم تن کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شفت تصریح کرد: در این راستا  یک مرد 54 ساله دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

سرهنگ صداقت از مردم درخواست کرد: به منظور حفظ منابع طبیعی و جنگل‌ها در صورت مشاهده موارد مشکوک مشابه، موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار