رئیس هیأت ورزش‌های همگانی هرمزگان گفت: یکی از اولویت‌های ویژه هیأت ورزش‌های همگانی تمرکز بر ورزش بانوان و رشد ورزش با محوریت مادران در جامعه است.
کد خبر: ۲۶۴۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲ 23 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، کیانوش جهانبخش اظهار کرد: برای اولین بار در استان هرمزگان، همایش ورزش‌های همگانی به مناسبت بزرگداشت هفته المپیک همراه با لانه‌گذاری پرندگان در بندرعباس برگزار می‌شود.
 
وی افزود: در این همایش ورزشی علاوه بر برگزاری برنامه‌های متنوع شامل ورزش روزانه، آمادگی جسمانی، بازی‌های کودکان و داژبال، کاشت نهال نیز به دست ورزشکاران انجام خواهد شد.
 
رئیس هیأت ورزش‌های همگانی هرمزگان ادامه داد: لانه‌گذاری پرندگان به عنوان یک اقدام حسنه برای ایجاد پیوند عاطفی میان انسان و طبیعت و فرهنگ‌سازی در این زمینه برای نسل نوجوان و کودک جامعه‌مان از دیگر برنامه‌های این همایش ورزشی است.
 
جهانبخش زمان اجرای این همایش ورزشی را روز جمعه 8 مردادماه در بوستان بانوان در روبه‌روی بیمارستان شریعتی بندرعباس عنوان و گفت: این همایش از ساعت 18 آغاز خواهد شد و حضور خانواده‌های بندرعباسی در این همایش ضمن تقویت فعالیت‌های ورزشی در استان سبب تشویق جامعه به سوی حرکت‌های مناسب فرهنگی توأم با ورزش خواهد شد.
 
وی همچنین یکی از اولویت‌های ویژه هیأت ورزش‌های همگانی را تمرکز بر ورزش بانوان و رشد ورزش با محوریت مادران در جامعه عنوان کرد و گفت: اگر مادری در جامعه به سوی ورزش تمایل پیدا کند، همه اعضای خانواده ورزش خواهند کرد و این سلامت اجتماع را به دنبال دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار