کد خبر: ۲۶۰۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰ 14 July 2016
تابناک / استاندار گیلان بر توسعه صادرات از مبادی صادراتی این استان تأکید کرد و گفت: صادرکنندگان در گیلان نباید معطل بمانند و این رویه باید در استان نهادینه شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر انزلی، محمدعلی نجفی ظهر امروز در دومین جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی گیلان با تأکید بر اینکه هر فردی که بخواهد مانع صادرات و مبادلات بازرگانی در استان شود نمی‌تواند در گیلان بماند، اظهار کرد: تحمل افرادی که بخواهند مانع صادرات از استان شوند را نداریم.

وی به نقصان در واردات و صادرات در گیلان اشاره کرد و افزود: در سه ماه نخست امسال حرکت خوبی در افزایش صادرات از گیلان آغاز شده و انتظار می‌رود دستگاه‌های مربوطه موانع را برطرف کنند.

استاندار گیلان خواستار اعلام موانع به صورت کشوری توسط دستگاه‌های استان شد تا در مرکز آن موضوع را پیگیری کند و بیان کرد: موانع باید به سرعت پیگیری و برطرف شود.

نجفی با بیان اینکه بندر انزلی قابلیت بالا و مردم خوبی دارد، تصریح کرد: دانایی مردم انزلی از شاخصه‌های این شهرستان است.

وی به عقب‌ماندگی انزلی در بعضی از شاخص‌ها اشاره کرد و گفت: بیکاری بالاتر از میانگین استانی در شأن بندر انزلی نیست.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه یکی از ضربه‌هایی که به مردم انزلی وارد شده و به آن حساس هستند تیم فوتبال ملوان است، خاطرنشان کرد: بسیار تلاش کردیم تیم ملوان در لیگ برتر ماندگار شود.

نجفی یادآور شد: در سه سال گذشته بنای مداخله در باشگاه‌ها و هیأت‌های ورزش گیلان را نداشتیم و قانون نیز این اجازه را به بنده نمی‌دهد.

وی ادامه داد: در بعد معنوی تلاش کردیم به تیم ملوان کمک کنیم اما در بازی آخر به این تیم ظلم شده است.

استاندار گیلان با بیان اینکه قول انحلال تیم فوتبال نفت را به ما داده بودند خاطرنشان کرد: وزیر ورزش و نفت موافقت خود را اعلام کردند اما عنوان شد مدیریت تیم فوتبال نفت به صورت خصوصی است.

نجفی متذکر شد: مردم به ما اعتماد کردند و مسؤولان را راستگو می‌دانند اما بهانه‌های دیگری را مطرح کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار