رییس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان یزد از آغاز اردوی ملی آموزشی تشکیلاتی شیفتگان خدمت این استان در شهرستان مهریز خبر داد.
کد خبر: ۲۵۹۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰ 13 July 2016
 به گزارش تابناک یزد،علی اکبر فرهید افزود: این اردو ویژه مسئولان انجمن های اسلامی مدارس استان یزد با حضور200 نفر از اعضا به مدت 4 روز در اردوگاه شهید فهمیده روستای بنادک سادات مهریز پیگیری می شود .
وی ادامه داد: اردوی دانش آموزان پسر عضو انجمن های اسلامی مدارس یزد و مناطق و شهرستان های تابعه استان از 22 تا 24 تیرماه و همچنین اردوی خواهران نیز از 24 تا 27 تیرماه برگزار می شود .
این مسئول اظهار داشت: در این دوره که با هدف تربیت مدیران فردا و تقویت بنیه ی اعتقادی و مدیریتی دانش آموزان برگزار شد برنامه های مختلفی شامل برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه، برگزاری جلسات سخنرانی با موضوع تشکیلات، هسته ای، توحید و نبوت، جذب و ارتباط، امامت و ولایت فقیه، مدیریت و خودشناسی دخترانه ، برپایی هیئت انصارالمهدی(عج) با قرائت زیارت آل یس همراه با توسل و سخنرانی با موضوع شکر نعمات و برگزاری مسابقات محتوایی و ورزشی و سرگرمی متنوع پیش بینی شده است .
فرهید گفت: برنامه کوه پیمایی و برپایی حلقه های معرفتی در بالای کوه ، تهیه نشریه تک برگی در پایان دوره توسط هر قرارگاه ، کارگروه نمایش با محوریت مباحث تشکیلاتی و اخلاقی ، رصد ستارگان با حضور یک گروه رصد و ایراد توضیحاتی پیرامون صور فلکی، تشکیل جلسه قرارگاه استانی و برگزاری انتخابات قرارگاه ملی ، اهداء جوایز به نفرات برتر مسابقات در پایان دوره ، برپایی نمایشگاه با موضوع زن و بازیابی هویت حقیقی و سبک زندگی و غیره نیز انجام می گیرد .
رییس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان یزد گفت: برپایی نماز جماعت ، فضاسازی اردوگاه و سنگرها توسط قرارگاه ها ، ورزش صبحگاهی و سایر فعالیت های ابتکاری توسط اعضا در طول برگزاری اردوی آموزشی ، تشکیلاتی پیش بینی شده است .
فرهید گفت: هم اکنون حدود 10 هزار دانش آموزان دختر و پسر در سطح استان یزد در 500 واحد آموزشی زیر پوشش انجن های اسلامی مدارس هستند .
استان یزد دارای 180 هزار دانش آموز است که در یک هزار و 500 مدرسه تحصیل می کنند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار