کد خبر: ۲۵۹۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۹ 12 July 2016
تابناک / عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: امسال مبلغ 4 میلیارد و 500 میلیون تومان برای روابط عمومی شهرداری رشت مورد تصویب اعضای شورای این شهر قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدحسین واثق‌کارگرنیا عصر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی این شهر با اشاره به اجزای طرح جمع‌آوری روان‌آب‌های سطحی رشت اظهار کرد: اجرای این طرح در مسیر صیقلان به زرجوب رشت موجب ترافیک شده است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: به دلیل اجرای طرح مذکور بخشی از راه بسته شده و این موضوع نارضایتی کسبه و ساکنان منطقه را به همراه داشته است.

وی با عذرخواهی از کسبه و ساکنان منطقه مذکور به دلیل مشکلات ایجاد شده است، تصریح کرد: در اجرای پروژه به وضعیت جوی توجه نشده است، همچنین اکنون با بارش باران امکان ادامه طرح جمع‌آوری روان‌آب‌های سطحی امکان‌پذیر نیست.

واثق‌کارگرنیا با بیان اینکه با شرایط ایجادشده تا حدود دو هفته دیگر طرح مذکور به اتمام می‌رسد، گفت: بنده به عنوان نماینده مردم در شورای شهر به خاطر وضعیت ایجادشده عذرخواهی می‌کنم.

وی هزینه اجرای پروژه روان‌آب‌های سطحی در 27 نقطه از شهر رشت را حدود 70 میلیون تومان برآورد کرد و یادآور شد: اجرای 13 مورد از این پروژه در سال گذشته و 14 نقطه دیگر در سال جاری مصوب شد و در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به موضوع اعتبارات اختصاص یافته به واحد روابط عمومی شهرداری این شهر، تصریح کرد: امسال برای واحد روابط عمومی شهرداری رشت مبلغ 7 میلیارد تومان در بودجه پیشنهاد داده شد.

وی اضافه کرد: موضوع مذکور در کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت‌ مورد‌ بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت مبلغ 4 میلیارد و 500 میلیون تومان امسال برای روابط عمومی شهرداری رشت تأیید و مورد تصویب اعضای شورا قرار گرفت.

واثق‌کارگرنیا با بیان اینکه یکسری موازی‌کاری‌ها در عملکرد روابط عمومی و سازمان فرهنگی‌ـ‌ورزشی شهرداری رشت وجود دارد، یادآور شد: به طور کلی این‌ واحد برنامه‌های مشخصی در بودجه سال 95 مطرح کرده و مقید به اجرای آن است.

وی متذکر شد: بودجه مصوب مذکور به منظور برگزاری جشنواره‌ها، نمایشگاه‌ها و... در اختیار روابط عمومی شهرداری رشت قرار می‌گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار