کد خبر: ۲۵۳۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵ 30 June 2016
معاون فرماندار قائم‌شهر به ترتیب مشروبات الکلی و برنج خارجی را مهم‌ترین قاچاق کالا در شهرستان قائم‌شهر اعلام کرد.

به گزارش تابناک مازندران، ایمان پویامهر امروز در جلسه قاچاق کالا و ارز در قائم‌شهر، بیشترین حجم قاچاق کالا و ارز را در این شهرستان مشروبات الکلی، برنج خارجی، سموم کشاورزی، چوب و سوخت اعلام کرد.

وی افزود: با توجه به حجم بالای برخوردها و کشفیات، آمار قاچاق همچنان بالاست و بیشترین  قاچاق در بازارهای هفتگی و خودروهایی که برای فروش محصولات توقف می‌کنند مشاهده می‌شود.

معاون فرماندار قائم‌شهر با اشاره به وجود قاچاق کالاهای فرهنگی در شهرستان بیان کرد: فروش محصولات فرهنگی در مغازه‌ها ساماندهی و با متخلفان برخورد قانونی شد ولی همچنان قاچاق این محصولات دغدغه شهرستانی است.

پویامهر به کشف سموم کشاورزی اشاره کرد و گفت: مبارزه با قاچاق سموم به خوبی انجام شد و با توجه به اینکه فقط چند مغازه مجوز فروش سموم را دارا بودند و بقیه فروشندگان به صورت غیرمجاز فعالیت داشتن، همه فروشندگان این محصولات ساماندهی شدند.

وی 80 درصد واحدهای فروش سیگار و دخانیات در شهرستان قائم‌شهر را غیرمجاز اعلام کرد و افزود: به همه واحدها تا پایان خردادماه برای کسب مجوز مهلت داده شد که در صورت تخلف و پایان مهلت قانونی، واحد متخلف پلمپ می‌شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار