کد خبر: ۲۵۳۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۲ 29 June 2016
رئیس اداره ثب و احوال آمل گفت: در سال 94 با کاهش 4/5 درصدی ازدواج و افزایش 3/1 درصدی طلاق مواجه بودیم.
به گزارش تابناک/ علی هاشمی‌نسب به افزایش قابل توجه آمار طلاق در شهرستان آمل اشاره کرد و گفت: در سال 94 با ثبت یک ‌هزار و 184 مورد واقعه طلاق نسبت به سال 93 حدودا 3/1 درصد رشد طلاق را شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه وقوع ازدواج هم نسبت به سال 93 کاهش چشمگیری داشت تصریح کرد: در سال 93، 4 هزار و 98 ازدواج انجام شد در حالی که در سال 94 با ثبت حدودا 3 هزار و 377 مورد واقعه ازدواج شاهد کاهش 4/5 درصدی بودیم.

رئیس اداره ثبت ‌احوال آمل با بیان اینکه در شهرستان آمل 16 دفتر ثبت ازدواج و طلاق مشغول به کار هستند خاطر‌نشان کرد: براساس آمار‌های بدست آمده طلاق در دوران نامزدی بیشتر است و باید علت بالا رفتن آمار طلاق را به صورت اطلاع‌رسانی در دفاتر ثبت ازدواج و طلاق در دید عموم نصب کنیم تا زوجین قبل از ازدواج مطالعه کنند.


وی با تأکید بر اینکه تعداد ثبتی واقعه ولادت در سال 93 این شهرستان حدود 5 هزار و 418 مولد است، یاد آور شد: سال گذشته در شهرستان آمل تعداد 5 هزار و 652 نفر به دنیا آمدند و در واقعه وفات هم طی سال 93 حدود یک ‌هزار و 847 واقعه روی داد که این آمار در سال 94 به یک‌هزار و 764 رسید و با 6/4 درصد کاهش همراه بود.

هاشمی نسب به صدور 23 هزار کارت هوشمند برای شهروندان آملی  درسه ماهه اول سال جاری اشاره کرد و گفت: پروژه بزرگ صدور کارت ملی هوشمند در آمل همانند سایر نقاط کشور با حداکثر ظرفیت در حال اجرا است و در این شهرستان طی سال 1394 حدود 33 هزار کارت هوشمند ملی صادر شد.

وی در پایان مقدار تفاهم نامه صدور کارت هوشمند ملی سال جاری در شهرستان آمل را حدود 80 هزار کارت اعلام کرد و افزود: باهمکاری اداره پست و تلاش همکاران صدور کارت‌ها همچنان ادامه دارد و پیش بینی می‌شود تا پایان سال بیش از سر رسید تفاهم نامه، کارت هوشمند ملی برای مردم شریف آمل صادر شود.

بلاغ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار