کد خبر: ۲۵۱۶۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰ 20 April 2015
معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی البرز گفت: اتاق فکر پلیس با خبرنگاران تشکیل می‌شود.
سرهنگ محمدرضا خسروی، در گفتگو با ایسنا اظهارکرد: تعامل مردم و اصحاب رسانه با پلیس یکی از اهداف مهم نیروی انتظامی استان است؛ چراکه پلیس بدون همکاری مردم و اصحاب رسانه در انجام وظایف خود با مشکل مواجه می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: طرح تشکیل اتاق فکر با خبرنگاران از سال پیش مطرح شده بود ولی به واسطه برخی شرایط امکان پیگیری آن به وجود نیامد ولی امسال این طرح با جدیت پیگیری می‌شود .
خسروی افزود:رسانه‌ها نقش قابل توجهی درآگاهی دادن به مردم و کاهش آسیب‌ها و جرایم اجتماعی دارند بنابراین باید از پتانسیل‌های آنان برای ارتقای نظم و امنیت در استان استفاده کرد .
وی ادامه داد: ارتباط مستمر پلیس با اصحاب رسانه و رصد اخبار حوزه انتظامی از سوی کارشناسان می‌تواند شناختی دقیق درخصوص وضعیت جرم و شرایط ارتکاب جرم در استان ایجاد کند و در نهایت منجر به اقدامات پیشگیرانه در این زمینه شود.
این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود به جذب تعدادی پلیس افتخاری در مرکزمشاوره و مددکاری پلیس نیز اشاره کرد و گفت: پلیس  افتخاری بازوی توانمند پلیس برای برقراری نظم و امنیت است .
خسروی در پایان گفت: تا کنون 30پلیس افتخاری در مراکز مشاوره پلیس جذب شده‌اند و درصدد هستیم از بین اصحاب رسانه نیز تعدادی پلیس افتخاری جذب کنیم .



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار