مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام مطرح کرد؛
مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام مهم ترین معضلات استان را در این حوزه نصب نکردن قیمت اجناس ، صادر نکردن فاکتور خرید و فروش ، ضابطه مند نبودن عرضه لوازم بهداشتی و آرایشی ، بوفه ها و سرویس های مدارس دانست.
کد خبر: ۲۵۱۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵ 25 June 2016
مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام مهم ترین معضلات استان را در این حوزه نصب نکردن قیمت اجناس ، صادر نکردن فاکتور خرید و فروش ، ضابطه مند نبودن عرضه لوازم بهداشتی و آرایشی ،بوفه ها و سرویس های مدارس دانست.


به گزارش تابناک ایلام؛نعمت الله بیرانوند روز شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضاییه اظهار کرد: این اداره کل بر اساس ارزیابی های صورت گرفته در تاریخ 24 شهریور 94 در خصوص رسیدگی و اجرای احکام رتبه 30 کشور را دارا بود که با تلاش مجموعه کارکنان این رتبه هم اکنون به 15 ارتقا یافته است.

وی افزود: مجموعه کارکنان تعزیرات حکومتی ایلام با رعایت 2 اصل دقت و سرعت در رسیدگی به پرونده ها تلاش کرده اند ضمن عمل به قانون رضایت مراجعه کنندگان را کسب کنند. بطوریکه موجودی پرونده های این اداره کل هم اکنون تنها 9 مورد است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام مدت زمان رسیدگی به پرونده های صنفی را در استان 9 روز ، قاچاق کالا و ارز 15 روز و بهداشت و درمان 12 روز عنوان کرد و یادآور شد: این اداره کل در حوزه کالا و خدمات به 102 درصد ، بهداشت و درمان 105 ، قاچاق کالا و ارز 118 و در بخش اجرای احکام به 100 درصد مظایف محوله عمل کرده است.

بیرانوند مهم ترین معضلات استان را در این حوزه نصب نکردن قیمت اجناس ، صادر نکردن فاکتور خرید و فروش ، ضابطه مند نبودن عرضه لوازم بهداشتی و آرایشی ، بوفه ها و سرویس های مدارس ، مطالبه کردن برخی کالاها و اجناس غیر بهداشتی همچون عرضه گوشت حیوانات زنده در مناطقی از شهرهای استان عنوان کرد و گفت: این موضوع علاوه بر مناطق شباب و مهدی آباد به میشخاص و شهر بدره نیز سرایت کرده و مهم ترین دلیل آن وجود درخواست از سوی برخی مردم است در حالیکه مشکلات بهداشتی و خطرهای انتقال برخی بیماری ها از طریق این حیونات مرتب از سوی کارشناسان گوشزد می شود.

وی تاکید کرد: کارشناسان این اداره کل در برخورد با متخلفان بویژه در حوزه عرضه مواد غذایی بسیار قاطع هستند بطوریکه طی روزهای گذشته حدود 15 تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد از سطح شهر ایلام جمع آوری و معدوم سازی شد.

وی اضافه کرد: از هفته قوه قضاییه سال گذشته تاکنون سه هزار و 166 پرونده در حوزه کالا و خدمات وارد شده که تمامی این موارد رسیدگی و متخلفان به پرداخت بیش از 32 میلیارد ریال جریمه محکوم شده اند که تاکنون چهار میلیارد ریال آن وصول شده است، در حوزه قاچاق کالا و ارز نیز 242 پرونده تشکیل شده که رسیدگی به 233 مورد انجام و از مجموع بیش از 27 میلیارد ریال جریمه تعیین شده برای متخلفان 2 میلیارد و 574 میلیون ریال وصول شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلان گفت: در حوزه بهداشت ، دارو و درمان نیز 235 مورد پرونده در این اداره کل تشکیل شده که تاکنون به 233 مورد رسیدگی شده است، متخلفان این حوزه در استان به پرداخت 2 میلیارد و 350 میلیون ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شده اند که 670 میلیون ریال از این مقدار وصول شده است./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار