تابناک / ابوذر ندیمی طی یادداشتی از سناریوی "ندیمی با نیکفر دیدار داشت" پرده برداشت و گفت: دو برخورد اتفاقی در نمازخانه و ساختمان مجلس را به نام دیدار ثبت کردند.
کد خبر: ۲۴۶۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳ 16 June 2016
تابناک / ابوذر ندیمی طی یادداشتی از سناریوی "ندیمی با نیکفر دیدار داشت" پرده برداشت و گفت: دو برخورد اتفاقی در نمازخانه و ساختمان مجلس را به نام دیدار ثبت کردند.

ابوذر ندیمی طی یادداشتی از سناریوی "ندیمی با نیکفر دیدار داشت" پرده برداشت و گفت: دو برخورد اتفاقی در نمازخانه و ساختمان مجلس را به نام دیدار ثبت کردند.

وی در این یادداشت گفت با اشاره به اینکه اصلاً جلسه و نشستى با نماینده فعلى لاهیجان و سیاهکل نداشته است، افزود: ایشان در دو مرحله به میل خودشان که یک مورد در نمازخانه مجلس شورای اسلامی و در هنگام نماز و شاید به دلیل سرعت در بستن نماز، به طور اتفاقی کنار ما قرار گرفت و یک مورد وقتى با دو نفر از نمایندگان محترم در ساختمان مجلس در حال صحبت بودیم آمدند و چند جمله در مورد اکبر اعلمى، طلبکارى رأى و انتخابات از خود گفتند.

مشروح این یادداشت بدین شرح می باشد:

با من دیدار داشت !؟

آیا شما داخل مسجد نشسته باشى و فرد دیگرى از ردیف هاى بسیار پائین تر نماز بیاید و سلام کند و علیک بگیرد، شما با او دیدار داشته اى یا او؟

او به من این را گفت!

اگر اتّفاقاً تو چیزى نگفته باشى و کس دیگرى (نماینده استان دیگر) او را مخاطب کرده باشد و این تازه وارد نیز در جواب ادعاى طلبکارى اعلمى (محکوم نشر اکاذیب) را بیان کرده باشد.

آیا این ملاقات و این مطالب در جمع چهار نفره اى که براى مطلب دیگرى جمع شده اند کجایش پیشنهاد یا درد دل و یا هم اندیشى نام دارد؟

اخلاق کجاى این داستان قرار دارد که پایگاه هاى در خدمت او برایش مقاله و ... بنویسند؟

مردم بدانند هر چه جز این چند نکته گفته اند دروغ است.

نه شغل ما در حد آن جناب است که از ایشان مدد بگیریم و نه ما که آنجا مى آییم تا مشکلات دیگر همکاران را حل کنیم، نیاز به مشورت، همکارى و کمک ایشان داریم.

ایشان همان تلاش هاى فردى و سه نفره براى تغییرات بیشتر شهرستان و کمتر استان خود را وامدارى فرمایند.

ولى خواهش آن است که دروغ گفته نشود ...

 

****************************************

گناه کبیره ای به نام دروغ / آرزو، داستان یا جعل!


اصلاً جلسه و نشستى با نماینده فعلى لاهیجان و سیاهکل نداشته و ایشان در دو مورد به میل خودشان آن هم یک مورد در نمازخانه مجلس شورای اسلامی و یک مورد وقتى با دو نفر دیگر صحبت داشتیم چند جمله در مورد اعلمى و طلبکارى رأى و انتخابات از خود گفت.

و یک بار هم وقتى ما در حال نماز بودیم به میل یا اشتباه (حسب سرعت در بستن نماز) در کنار ما نشست و دیگر هیچ !؟

داستان سرایى ها مطبوعاتى و بلورین حکایت گناه کبیره دروغ است!؟

ظاهراً مزه تهمت ها به زیر دندان آن ها نشسته و مى بافند و مى گویند!؟

اگر اخلاق همان تهمت هاى دیروز باشد!

و دروغ هاى امروز!؟

باید اعلام شود از کیسه محبّت و عنایت مردم (به این خادم نزدیک به چهل ساله) شما را نصیبى نخواهد بود

خدا به دروغ سازان و بافان رحم کند ...

 /زبان گویا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار