کد خبر: ۲۴۶۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳ 15 June 2016


نمایده مردم کرج، اشتهارد، آسارا و فردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: برای پیش رفتن به سمت توسعه و پیشرفت بیشتر نیازمند اتحاد مسؤولان در دستگاه‌های استان هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدجواد کولیوند ظهر امروز در مراسم افتتاح تقاطع غیرهم سطح کیانپور اظهار داشت: استان البرز برای توسعه و پیشرفت بیشتر نیازمند اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مختلف است.

وی ادامه داد: رشد روزافزون جمعیت و گستردگی استان سبب شده است که برخی از مناطق در این استان با کمبود امکانات و مشکلاتی مواجه باشد که باید با تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم مسیر خدمات رسانی به مردم را در تمامی مناطق این استان انجام دهیم.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تقسیم امکانات باید به گونه‌ای باشد که عدالت رعایت شده و تمامی مردم در تمامی مناطق از خدمات یکسانی بهره‌مند شوند.

کولیوند تأکید کرد: البته مسؤولان برای اینکه بتوانند در مسیر توسعه خدمات‌رسانی به مردم موفق‌تر عمل کنند باید اتحاد و همدلی را سرلوحه کارهای خود قرار دهند و تصریح کرد: با همدلی و اتحاد می‌توانیم با رفع مشکلات مسیر توسعه خدمات‌رسانی را هموارتر کنیم.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر عملیاتی کردن شعار امسال افزود: برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی باید از تمامی ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود در استان استفاده کرد و با بهره‌برداری از نظرات نخبگان به اهداف مورد نظر در این زمینه دست پیدا کرد.

کولیوند خاطرنشان کرد: در این زمینه مدیران در تمامی شهرستان‌های استان باید عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی را در اولویت قرار دهند و گزارش عملکرد مناسبی را نیز در این زمینه ارائه دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار