پاشازاده در ادامه درگیری هایش با خط و نشان کشیدن برای داور وسط و داور چهارم وعده حضور در محله آنها! (کرج) و گذاشتن حق شان بر روی کف دست داد!
کد خبر: ۲۴۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲ 18 April 2015
سپیدرود گیلان چند امتیاز برای صعود به لیگ نخست جام آزادگان نیاز دارد و امیدها برای صعود این تیم روز به روز افزایش می‌یابد.

به گزارش تابناک گیلان، در چارچوب هفته ششم از مرحله نهایی لیگ آزادگان دو تیم سپیدرود و  آلومینیوم اراک در ورزشگاه شهید دکتر عضدی رشت به تساوی یک بر یک رسیدند.

این مسابقه که به قضاوت حسین یاری و کمک های مهدی سلطانی و مهدی سیفی برگزار شد در نهایت دو اخراجی داشت. در ابتدا مهدی پاشازاده به دلیل اعتراض های مکرر به داوری اخراج شد و سپس مصطفی حاجتی کاپیتان سپیدرود در دقیقه 91 پس از دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد.

در این مسابقه همچنین مصطفی حاجتی در دقیقه 38 از تیم سپیدرود و سعید غلامعلی بیگی در دقیقه 74 و داود حقی در دقیقه 76 از تیم آلومینیوم از سوی داور مسابقه با کارت زرد جریمه شدند.

در دقیقه ششم بازی ضربه ایستگاهی مصطفی حاجتی از جناح راست به میعاد یزدانی رسید و سانتر بی‌نقص او روی سر عماد میرجوان فرود آمد تا آقای گل لیگ دسته دوم با یک ضربه سر زیبا گل پیروزی سپیدرود را رقم بزند.

در دقیقه چهل و چهل هم توپی که به عمق دفاع سپیدرود رفته بود، جواد مولایی با یک شوت سرکش، موفق شد تا گل تساوی آلومینیوم را به ثمر برساند، سپیدرودی‌ها که در این مسابقه جبار دادفر را به دلیل دو کارته شدن در اختیار نداشتند خوب می‌دانستند که اگر می‌خواهند صعود خود را برای رسیدن به لیگ دسته اول مسجل کنند تنها سه امتیاز این مسابقه م‌ تواند برایشان راه گشا باشد و اراکی‌ها هم که دو هفته‌ای است در صدر جای خوش نموده اند در این بازی در مرحله نخست چشم به تساوی داشتند و در فاز دوم سه امتیاز این مسابقه را نشانه گرفته‌اند.
مسابقه با فشار میزبان بر روی تیم آلومینیوم آغاز شد.که مزد این حملات گسترده را خیلی زود رشتی‌ها در دقیقه ششم گرفتند. در ادامه گسترگی حملات سپیدرودی ها فزونی گرفت و چندین موقعیت حساس را عماد میرجوان و فرشاد اسماعیل زاده از دست دادند.

پس از آن بر روی یکی از معدود ضد حملاتی که اراکی ها بر روی دروازه سپیدرود تدارک دیدند در واپسین دقایق نیمه نخست سپیدرود گل تساوی را دریافت نمود.

نیمه دوم را دو تیم بدون تغییر به زمین گام گذاشتند. اما در این نیمه فشار حملات میزبان کمتر شد و آلومینیوم توانست خود را در زمین پیدا کند، پس از گذشت ده دقیقه اما دوباره این سپیدرودی ها بودند که دست به چند حمله چی در پی زدند که البته دفاع مستحکم اراکی ها از یک سو و اشتباهات فاحش مهاجمان سپیدرود از سوی دیگر موجب شد تا توپی از روی خط درواه مهمان نگذرد.

در نهایت این بازی با همان نتیجه تساوی خاتمه یافت تا صدرنشینی آلومینیوم ادامه پیدا نماید و سپیدرود هم کماکان در رتبه دوم جای بگیرد.

امروز در حالی که در استان گیلان یک مسابقه حساس لیگ برتری در انزلی در جریان بود، اما از شلوغی قسمت وی آی پی ورزشگاه پیرشهرباران کاسته نشد.

حدود 200 تماشاگر برای تشویق آلومینیوم به ورزشگاه دکتر عضدی آمده بودند. در یک صحنه تماشاگران میزبان پس از اعتراض پاشازاده به داور، انواع و اقسام اشیاعی که دم دستشان بود را به سوی زمین پرتاب کردند.

همچنین پس از گلی که در نیمه دوم آفساید بود و داور سوت آفساید زد، داور با اعتراض شدید پاشازاده روبرو شد. اعتراض های وحشتناک مهدی پاشازاده از ابتدا تا انتهای بازی موجب شد تا این بازی بیشتر تحت تاثیر پاشازاده قرار بگیرد تا صبر داور در انتها تمام شود و در دقیقه 90 مهدی پاشازاده را اخراج کند.

ترکیب سپیدرود رشت:

سید محمد حسینی، سید هادی موسوی، مازیار حبیبی، محمدرضا الماسخاله، مصطفی حاجتی، عماد میرجوان، میعاد یزدانی، محمد جعفری، میثم فردوسی، سامان نورمحمدی (از دقیقه 71 میلاد پورمحسن)، فرشاد اسماعیل زاده (ازدقیقه 75 آرمان صفایی و از دقیقه 93 محمد همرنگ).
سرمربی: افشین ناظمی.

ترکیب آلومینیوم اراک:

حمید لطف الله نژاد، محمد ویزواری، میلاد رخشان، جواد قزاقی، سعید غلامعلی بیگی، عباس یحیی بیگی، داوود حقی، حامد بصیری (از دقیقه 86 محمدعلی اکبرخواه)، جواد مولایی، پیمان پور صادقی (از دقیقه 77 مهران جعفری)، پویا خاور پور (از دقیقه 70 سجاد جوادی).
سرمربی: مهدی پاشازاده.

در جریان مسابقه حساس دو تیم سپیدرود رشت با آلومینیوم اراک در چارچوب دور برگشت مرحله نهایی لیگ دسته دوم آزادگان، مهدی پاشازاده سرمربی آلومینیوم اراک موجب تعطیلی بیش از ده دقیقه ای مسابقه گردید.

بنابراین گزارش این مسابقه که در ورزشگاه دکتر عضدی رشت و در حضور هشت هزار تماشاگر برگزار شده بود، مهدی پاشازاده از ابتدا تا انتهای مسابقه با اعتراضات مداوم و پیاپی خود بارها سبب توقف مسابقه و تذکر داور به او گردید تا در نهایت در دقیقه 89 صبر داور به اتمام رسید و وی را از زمین مسابقه اخراج کند.

اما این تازه آغاز ماجرا بود، چرا که پاشازاده با امتناع از خروج از زمین موجب توقف مسابقه گردید و زمانی که غلامرضا بهروان رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ می خواست پاشازاده را به بیرون زمین هدایت نماید، مهدی پاشازاده با بطری آب معدنی به وی حمله نمود! که البته این حمله با عقب نشینی بهروان و وساطت اطرافبان ختم به خیر شد!

پاشازاده در ادامه درگیری هایش با خط و نشان کشیدن برای داور وسط و داور چهارم وعده حضور در محله آنها! (کرج) و گذاشتن حق شان بر روی کف دست داد!

در نهایت و پس از توقف بیش از 10دقیقه‌ای مسابقه با دخالت ماموران انتظامی و عوامل برگزاری مسابقه استاد پاشازاده رضایت دادند تا در راهروی وردی ورزشگاه چند دقیقه باقی مانده مسابقه را تماشا نمایند.

مهدی پاشا تا لحظه خروج از میدان مسابقه به هیچ کس رحم نکرد هر که سر راهش بود را با بکار بردن واژه های کش دار موجب لطف قرار دادند، به همین دلیل پس از پایان مسابقه شکایت نامه ای از سوی عوامل انتظامی داخل ورزشگاه، کمیته برگزاری مسابقه، هیات فوتبال گیلان و باشگاه سپیدرود تنظیم گردید تا به مراجع قضایی و فدراسیون فوتبال ارایه گردد.

این مسابقه در نهایت با نتیجه یک بر یک به تساوی انجامید تا هر دو تیم سپیدرود و آلومینیوم شانس حضور در لیگ دسته اول آزادگان داشته باشند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار