تابناک و بررسی یک موضوع با حسن پورقربان ؛
تابناک: امروز عامل اغلب آسیب‌های اجتماعی در کشور و قریب به اتفاق ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی ما اقتصادی است. اغلب آسیب‌های ما از طلاق گرفته تا سرقت و موادمخدر، اقتصاد‌ پایه است و پاشنه آشیل اقتصاد، فساد و رانت است و این موضوع خطرناک‌تر از حمله آمریکاست و مانند موریانه انقلاب را می‌خورد.
کد خبر: ۲۴۰۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴ 05 June 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک:
امروز عامل اغلب آسیب‌های اجتماعی در کشور و قریب به اتفاق ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی ما اقتصادی است. اغلب آسیب‌های ما از طلاق گرفته تا سرقت و موادمخدر، اقتصاد‌ پایه است و پاشنه آشیل اقتصاد، فساد و رانت است و این موضوع خطرناک‌تر از حمله آمریکاست و مانند موریانه انقلاب را می‌خورد.

به گزارش تابناک گیلان، باخبر شدیم که در زمان شهرداری حسن پورقربان در لنگرود زمینی برای احداث ترمینال خریداری شده که تا امروز مسکوت ماند و از آنطرف یکی از اعضای شورای شهر ، ترمینال شخصی ساخت.

حسن پورقربان در گفت و گویی با تابناک اظهار کرد: زمینی که قرار بود ترمینال ساخته شود 10 هزار متر بوده و سال 89 در زمان من خریداری شد و نقشه آن هم تهیه شده بود.







شهردار سابق لنگرود در پاسخ به این سوال که چرا تا امروز اقدامی جهت ساخت ترمینال نشده اظهار داشت: آقایان باید پاسخگو باشند که چرا دنبال کار را نگرفتند و من اگر بودم کمتر از دو سال ترمینال را آماده تحویل می دادم و طرح خیلی خوبی هم آماده کرده بودیم.





تابناک اضافه می کند ؛ با وجود آنکه زمین ترمینال را شهرداری خریداری کرده بود ، دو سه نفر به صورت شخصی در محل دیگری ترمینال شخصی ایجاد کرده اند که منوچهر مهدی پور ، عضو شورای شهر و چهره نزدیک به نماینده لنگرود نیز یکی از این افراد است.

شنیده های ما نیز حکایت از این موضوع دارد که مقدمات فروش زمین 10هزار متری ترمینال انجام شده و شهرداری لنگرود که این روزها در بحران شدید مالی به سر میبرد قصد فروش آن را دارد.

حال باید پرسید که اگر یکی از اعضای پرنفوذ شورای شهر صاحب یک ترمینال است ، آیا دیگر امکان ترمینال شدن زمین شهرداری وجود خواهد داشت یا خیر!؟



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ساسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
لنگرود ب جهت ابادانی ،پیشرفت ب پرقربان نیاز دارد و بس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار