رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: فرنگی کار قمی صاحب نشان طلای کشتی فرنگی جوانان آسیا شد.
کد خبر: ۲۴۰۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴ 04 June 2016
به گزارش تابناک قم، محسن حلوایی اظهار داشت: رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان آسیا روز جمعه در مانیل پایتحت فیلیپین ادامه یافت و تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان مسابقات خود را در ۴ وزن نخست ادامه داد.

وی افزود: علیرضا نجاتی و مهدی ابراهیمی ۲ کشتی گیری هستند که از استان قم در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان حضور داشتد که پس از برنز علیرضا نجاتی، مهدی ابراهیمی موفق به فتح سکوی نخست آسیا شد.

رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: در وزن ۷۴ کیلوگرم مهدی ابراهیمی کشتی گیر آینده دار قمی در دور نخست کشتی گیری از چین را شکست داد و در دور دوم از سد حریفی از ترکمنستان عبور کرد.

حلوایی بیان داشت: در مرحله نیمه پایانی، مهدی ابراهیمی به دیدار کشتی گیری از قرقیزستان رفت و وی را شکست داد و سرانجام در مسابقه نهایی با برتری بر حریف قزاقستانی، قهرمان آسیا شد.

وی عنوان کرد: ابراهیمی پیش از این توانسته بود در مسابقات کشتی بین المللی جام نیکولا پتروف بلغارستان عنوان نخست و مدال طلا را به دست بیاورد و سابقه قهرمانی در مسابقات انتخابی تیم ملی را دارد.

رئیس هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: ابراهیمی یکی از اعضای تیم ملی جوانان در مسابقات کشتی جوانان جهان در برزیل بود که حضور وی در آن تورنمنت بیشتر جنبه تجربه اندوزی داشت.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار