فرمانده انتظامی‌شهرستان فسا استان فارس از کشف پرونده برداشت غیر مجاز از حساب فردی میانسال که توسط پسر ۱۴ ساله اش انجام شد، خبر داد.
کد خبر: ۲۳۹۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳ 02 June 2016
تابناک فارس به نقل از آرمان:سرهنگ علی شیبانیان گفت: مردی ۴۵ ساله ساکن شهرستان فسا با مراجعه به پلیس فتای این شهرستان، مدعی برداشت مبلغ حدود ۲ میلیون تومان ظرف ۵ روز از حساب خود به صورت اینترنتی خبر داد.

وی در گفت‌وگو با پایگاه خبری پلیس فتا، افزود: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و رسیدگی به آن آغاز شد که با انجام اقدامات فنی پلیس فتا فرد متهم و عامل برداشت که پسر ۱۴ ساله شاکی است شناسایی شد.

فرمانده انتظامی‌شهرستان فسا گفت: زمانی که شاکی پرونده با شوق زیاد از کشف پرونده به پلیس فتا مراجعه کرد و متوجه شد که عامل برداشت پسر ۱۴ ساله خودش بوده است، در بهت فرو رفت.

سرهنگ شیبانیان افزود: بررسی‌های انجام شده در این خصوص نشان داد که این نوجوان با خرید نرم افزار از یکی از سایت‌های معتبر اینترنتی حساب پدرش را خالی کرده است.

وی گفت: والدین بایستی در نگهداری رمز و اطلاعات حساب خود دقت و از در اختیار قرار دادن آن اطلاعات به افراد جلوگیری نمایند، تا از بروز این حوادث در امان باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار