عوامل فیلم «فروشنده» و برندگان ایرانی نخل طلای کن در حالی که همگان منتظر ورود آنها با پرواز فرانسه بودند، بامداد جمعه با پرواز ایتالیا وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شدند.
کد خبر: ۲۳۶۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶ 27 May 2016
به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)، اصغر فرهادی، شهاب حسینی و ترانه علیدوستی در حالی که انتظار می رفت پس از جشنواره کن فرانسه با پرواز فرانسه به ایران بیایند، با پرواز «رم» ایتالیا ساعت یک و سی دقیقه بامداد جمعه به تهران رسیدند و مورد استقبال مردم و اهالی رسانه قرار گرفتند.
در مراسم استقبال چهره های شاخصی چون رخشان بنی اعتماد، امین تارخ، حبیب رضائی، علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی وحبیب ایل بیگی معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی حضور داشتند.
بیشتر استقبال کنندگان از برندگان کن را اهالی رسانه به ویژه عکاسان و تصویربرداران تشکیل می دادند.
این مراسم که در ساعت 2 بامداد جمعه به اتمام رسید، با ناهماهنگی بسیار مواجه بود که در نهایت پس از سرگردانی و بلاتکلیفی دو ساعته خبرنگاران، بدون هرگونه تشریفات یا برنامه خاص، تنها با دقایق کوتاهی عکاسی و تصویربرداری از عوامل فیلم «فروشنده» در حین ترک تالار A فرودگاه به سمت در خروج پایان یافت. 
فیلم جدید اصغر فرهادی با نام فروشنده،‌ برای اولین بار در جشنواره Cannes 2016 اکران شد. این فیلم که در آن شهاب حسینی و ترانه علیدوستی به ایفای نقش پرداخته‌اند،‌ در جشنواره کن، موفق به دریافت دو جایزه نخل طلای بهترین بازیگر مرد برای شهاب حسینی و بهترین فیلمنامه برای اصغر فرهادی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار