مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: به همت اهالی ورزش این استان و رؤسای فعال هیأت‌های مختلف ورزشی شاهد میزبانی هرمزگان از 30 رقابت ملی بوده‌ایم که دستاورد بزرگی برای ورزش هرمزگان است.
کد خبر: ۲۳۲۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۹ 18 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، غلامعلی دانشور بعدازظهر امروز در نشست روسای هیات‌های ورزشی استان هرمزگان با امیررضا خادم معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: استان هرمزگان دارای 375 هیات ورزشی در مرکز استان، شهرستان‌ها و جزایر است و در مجموع 44 هیات فعال ورزشی در استان هرمزگان فعالیت دارند.
 
وی افزود: 240 باشگاه ورزشی در استان هرمزگان فعالیت دارند که بسیاری از آنها در لیگ‌ها و جام‌های کشوری حضور دارند و پایه‌های ورزش حرفه‌ای را در این استان تقویت می‌کنند.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان ادامه داد: در یک سال اخیر و به منظور گسترش ورزش در سطوح مختلف 6 تفاهم‌نامه و 25 صورتجلسه با ادارات و دستگاه‌های مختلف و با حمایت استانداری هرمزگان به امضا رسیده که سبب اقدامات خوبی در طی این مدت شده و امکان استفاده از امکانات و زیرساخت‌های متعددی را برای توسعه ورزش عمومی و حرفه‌ای فراهم آورده است.
 
دانشور بیان کرد: امضای 6 تفاهم‌نامه با ادارات کل آموزش و پرورش، سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس، سازمان میراث فرهنگی، منطقه آزاد قشم، اصناف و دانشگاه علوم پزشکی موجب ارتقای میزان توانمندی‌های ورزشی هرمزگان در آینده نزدیک خواهد شد و سرعت رشد و پیشرفت ورزشکاران این استان را افزایش می‌دهد.
 
وی اضافه کرد: هرمزگان در طول یک سال اخیر میزبان برگزاری 30 رقابت ملی در رشته‌های ووشو، هندبال، والیبال، سه‌گانه، عشایری، اسکیت، دو ماراتن، بوکس، فوتبال، اسب سواری، بسکتبال و کاراته بوده است.
 
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان تصریح کرد: برگزاری اردوهای تیم ملی در رشته‌های تیر و کمان، والیبال، والیبال نشسته، کبدی و قایقرانی در استان هرمزگان نشانه فعالیت خوب این هیات‌ها است که امید را در دل ورزشکاران رشته‌های مختلف تقویت می‌کند.
 
دانشور گفت: بودجه سال گذشته برای ورزش بانوان 2 میلیارد ریال بوده و برای کل ورزش قهرمانی استان نیز 8 میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده که از وزارت ورزش و جوانان خواستار افزایش این اعتبارات هستیم.
 
نشست هیات‌های ورزشی استان هرمزگان با امیررضا خادم معاون امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان ظهر امروز برگزار و در این نشست نقطه نظرات روسای برخی از هیات‌های نیز بیان شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار