فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام مبارزه با اراذل و اوباش و عوامل نا امنی در استان را مهم ترین ماموریت نیروی انتظامی دانست
کد خبر: ۲۲۹۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۰ 14 May 2016
فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام مبارزه با اراذل و اوباش و عوامل نا امنی در استان را مهم ترین ماموریت نیروی انتظامی دانست.


به گزارش تابناک ایلام؛سردار علی دولتی در آیین معرفی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبدانان بیان کرد: به یاری خدای بزرگ، تعامل مردم و تلاش و فداکاری نیروهای مسلح وبخصوص نیروی انتظامی ،هم اکنون امنیت در سطح استان ایلام در حد مطلوب و کم نظیری وجود دارد.

وی مبارزه با اراذل و اوباش و عوامل نا امنی در استان را مهم ترین ماموریت نیروی انتظامی دانست و افزود: استقرار و تامین امنیت پایدار، زمینه ساز و بستر به ثمر رسیدن کلیه فعالیت های علمی،فرهنگی،عمرانی، اجتماعی و سیاسی در کشور است .

فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه شناسایی و برخورد با عوامل انحرافات اقتصادی یکی از مهم ترین اهداف این نیرواست اظهارداشت: به همت متولیان و مدیران ارشد استان و اهتمام و اقدامات بموقع و هوشمندانه کارکنان و عوامل انتظامی هم اکنون امنیت کامل برای سرمایه گذاران خارجی وداخلی در جای جای استان ایلام به نحو شایسته ای تامین شده و کوچکترین نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

وی تمکین به قانون را موثرترین اهرم کاهش جرم در استان دانست و اضافه کرد: نیروی انتظامی استان ایلام در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی ،با کلیه مظاهر بی نظمی، اذیت وازار، مزاحمت های شخصی وهر گونه ناامنی به شدت برخورد خواهد کرد.

سرداردولتی از استقرار پاسگاه پلیس راه در شهر ستان آبدانان در اینده نزدیک خبر داد و گفت: اقدامات قانونی و تامین اعتبار برای احداث و استقرارپاسگاه انتظامی محور انجیره به ملکشاهی و پلیس راه شهرستان ابدانان انجام شده که پس از تهیه و تحویل زمین مورد نیاز، عملیات اجرایی این دو مرکزانتظامی بزودی اغاز میشود.

وی از رشد وتقویت هنجارشکنی های سیاسی و اجتماعی در جریان انتخابات در کشور و استان انتقاد کرد ویاد اورشد: توهین، افترا، تشویش اذهان عمومی، اهانت و ایجاد تردید در روند قانونی انتخابات یک رویه نامطلوب است.

وی تاکید کرد: که لازم است متولیان فرهنگی ، نخبگان جامعه و اصحاب رسانه برای جلوگیری از این گونه اسیب های فرهنگی و اجتماعی اقدام کنند.

سردار دولتی ، با تقدیر و تشکر از زحمات سرهنگ علی مهری فرمانده قدیم نیروی انتظامی آبدانان ،سرهنگ دوم پرویز جعفری را به عنوان فرمانده جدید این نیرو معرفی و خواستار همکار و مساعدت با وی شد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار