نائب رئیس سابق اتاق بازرگانی خراسان رضوی گفت: مردم انتظار دارند كيفيت خودروهاي داخلي كه 40سال پيش طراحي شده مانند خودروهايي باشد كه در 10سال گذشته طراحي شده اما اين امر ممكن نيست. کیفیت مقوله‌ای است که از طراحی آغاز می‌شود و شما زمانی با افزایش کیفیت مواجه خواهید بود که بر مبنای دانش روز طراحی کنید.
کد خبر: ۲۲۷۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸ 10 May 2016

به گزارش تابناك رضوي، محمدمهدی سیادت، اظهار کرد: صنعت خودرو در دنیا به صورت مدام شاهد تغییرات است و طی دهه گذشته شاهد تکنولوژی‌های جدیدی بوده‌ایم که در چند سال گذشته دنیا را تحت تاثیر قرار خواهد داد، برای مثال تولید خودروهای هیبریدی با کاهش مصرف سوخت امروزه توجه بسیاری از مردم را به سمت خود جلب کرده است.

وي در مورد رقابت خودروهای داخل با سایر خودروها، خاطر نشان كرد: مردم انتظار دارند کیفیت خودروهای داخلی که 40 سال قبل طراحی شده مشابه خودروهایی باشد که در 10 سال گذشته طراحی شده است اما این امر ممکن نیست. کیفیت مقوله‌ای است که از طراحی آغاز می‌شود و شما زمانی با افزایش کیفیت مواجه خواهید بود که بر مبنای دانش روز طراحی کنید.

این فعال اقتصادی در مورد ناکارامدی صنعت خودرو در ایران، گفت: امروزه هیچ صنعتی در ایران وجود ندارد که طی 50 سال گذشته با خلق دانش و افزایش روز افزون سطح کیفی و بهبود تکنولوژی هم پای مشابه خارجی خود پیش رود، مشکل اصلی امروز تنها کیفیت صنعت خودرو نیست مشکل ما در ساختارهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... است.

نائب رئیس سابق اتاق بازرگانی خراسان رضوی با تاکید بر اینکه صنعت خودرو نیازمند اقدامات عاجلانه است، تصریح کرد: در این صورت شاهد نابودی صنعتی خواهیم بود که بیش از 50 سال برای آن زحمت کشیدم ما باید در این صنعت به سمت کاهش قیمت تمام شده، تولید خودروهای پاک، افزایش تکنولوژی و... پیش برویم.

منبع:‌ ايسنا


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار