آزمون تخصصی نیمه متمرکز دکتری سال 95 در روزهای 28 و 29 اردیبهشت ماه سال جاری در دانشگاه تبریز برگزار می شود.
کد خبر: ۲۲۳۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵ 03 May 2016
به گزارش تابناک تبریز، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز، با اعلام این خبر با تاکید بر اینکه مرحله دوم (ارزیابی تخصصی)، آزمون دکتری از دو بخش کتبی و مصاحبه تشکیل شده است، یادآور شد: آزمون تخصصی کتبی روز 28 اردیبهشت ماه سال جاری در کلیه رشته ها در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

دکتر محمد تقی اعلمی، افزود: با توجه به آیین نامه آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D.)، پذیرش دانشجو در دانشگاه تبریز، امسال شامل فرآیند دو مرحله ای، سنجش علمی با 20 درصد تاثیر، با برگزاری آزمون از طریق سازمان سنجش آموزش کشور، و مرحله دوم شامل آزمون کتبی، مصاحبه و بررسی سوابق علمی داوطلبان با 80 درصد تاثیر در پذیرش نهایی خواهد بود.

به گفته وی، داوطلبان حاضر در جلسه آزمون مرحله اول (سنجش علمی) که برای آنها کارنامه مرحله اول توسط سازمان سنجش آموزش کشور صادر شده است در صورت دارا بودن حدنصاب مطابق کارنامه کدرشته محل های انتخابی که بر روی وبگاه سازمان سنجش آموزش کشور درج شده است می توانند از تاریخ 12 لغایت 21 با مراجعه به وبگاه دانشگاه تبریز به نشانی www.tabrizu.ac.ir نسبت به ثبت نام برای ارزیابی تخصصی اقدام نمایند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز، در ادامه یادآور شد: حد نصاب لازم برای داوطلبان دارای سهمیه ایثارگر 70 درصد و برای داوطلبان دارای سهمیه رزمندگان و مربیان حائز شرایط 80 درصد حدنصاب اعلام شده برای داوطلبان آزاد می باشد که وضعیت آنها در کارنامه درج شده است.

به گفته وی، امسال 254 ، 142 ، 16 و 8 دانشجوی دکتری به ترتیب در دوره های روزانه، نوبت دوم، پردیس و بورس اعزام در این دانشگاه پذیرش و سهمیه دانشجویان استعداد درخشان نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار