کد خبر: ۲۲۱۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲ 30 April 2016
تابناک گیلان - پیام تبریک شهردار لنگرود بمناسبت گرامیداشت "روز معلم"
                                                              
 شهردار لنگرود در پیامی"روز معلم"را به فرهنگیان این شهر تبریک گفت.

رضا کحالی به مناسبت روز معلم طي پيامي این روز را به کلیه فرهنگیان تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:
 
بسمه تعالی
 
زنگ مدرسه اذان شتافتن به آستان مقدس پروردگاران معرفت است که در عرصه علم و دانایی فروغی پایان بخش بر کابوس های شبانه ی سوالات بی جواب اند و  طلیعه ای بر پیکره دانش که سر از خاک برمى آورد و همچون شمعی فروزان وجودش می سوزد تا بر تارک و جهالت تا اوج ثریا به عروج رسد. قلم در دایره توصیف صانعان بصیرت محصور وار سر به تعظیم فرو می آورد. عاقبت، روزى تخته سیاه ها زبان مى گشایند و خستگى قرن هاى معلم را شهادت مى دهند که لقمه هاى دانش را با کوله باری از مِهر بر دستان خویش، در سفره ذهن دانش آموزان گذارده و کلاس خاطره ها در سپیدی برگ های دفتر دل، هنوز زنده و جاویدان است.
 
اینجانب فرا رسیدن 12 اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید آیت ا... مرتضی مطهری (ره) و روز معلم یادآور جایگاه والای علم و معرفت و مقام والای استاد و معلم در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
 
بی شک معلمان وارثان انبیای بزرگ بشریت اند و واسطه ای برای هدایت، پرورش و تعلیم انسان به سوی آموزه های خداوندی و چه زیبا بزرگ معمار انقلاب اسلامی(ره) فرمودند: « معلمی شغل انبیاست».
 
ضمن گراميداشت این ایام و تبريك روز معلم به همه معلمان سختكوش، كه صادقانه در سنگرهای تعلیم و تربیت در سراسر استان عزيز مان مشق عاشقي مي كنند؛ اميدوارم كه به مدد لطف خداوند متعال و همت همه معلمان صبور در سالي كه از سوي مقام معظم رهبری "اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل" ناميده شده است، شاهد تلاش هر چه بيشتر معلمان، دانشجويان عزيز، نونهالان و دانش آموزان در جهت تحقق این امر  باشيم.




پیام تبریک شهردار لنگرود به مناسبت روز کارگر

مهندس کحالی :  روز کارگر روزی است برای ارج نهادن و تجلیل از خدمات ارزنده کارگران.

بسم الله الرّحمن الرّحیم

روز کارگر روزی است برای ارج نهادن و تجلیل از خدمات ارزنده کارگران شریفی که در راستای آبادانی میهن اسلامی و توسعه و پیشرفت کشور عزیز ایران از هیچ تلاشی فروگزاری نمی‌کنند و خود نشان دهنده اهمیت کار و تلاش سازنده و جایگاه رفیع و تاثیر گذار این قشر خدوم می‌باشد.
فرهنگ کار، عالی‌ترین تصویر سازندگی و تحول است که حضرت محمد (ص) پیامبر اسلام در روند زندگی انسان ها، بر دستان توانمند کارگر بوسه زده و با این عمل به احسن وجه، منزلتی عظیم به این قشر بخشیده است.

نکوداشت روز جهانی کار و کارگر به پاس خدمات صادقانه و بی دریغ کارگران شریف، مؤمن و صبور ایران اسلامی، فرصتی مغتنم و بی نظیر است تا به تأسی از آن پیامبر رحمت، زحمات بی بدیل آنان را ارج نهیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای والامقام کارگر، این روز را به تمام کارگران خدوم و زحمت کش شهر لنگرود تبریک گفته و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان‌های بلند امام راحل عظیم الشان(ره) و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.







اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار