شهرستان خوي ظرفيت تبديل شدن به پايانه صادارتي
کد خبر: ۲۲۰۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲ 28 April 2016
به گزارش خبرنگار خبرگزاري تابناک استان آذربايجان غربي ازخوي؛جلسه هم انديشي فعالين اقتصادي، توليدي و تجاري در زمينه تسهيل در امور صادرات، واردات و پرداخت تسهيلات بانكي با حضور فرماندارخوي و مديركل بانك توسعه صادرات استان درسالن شهيد کوچري فرمانداري خوي برگزار شد.
در اين جلسه فرماندارخوي با اشاره به نامگذاري سال 95 از طرف مقام معظم بعنوان "اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل" اظهار داشت: براي رشد و توسعه كشور و تقويت بنيان ملي و براي تضمين استقلال كشور بايد منابع داخلي شناسائي و بر ظرفيت هاي داخلي تكيه كرد.
فرماندار خوي راه هاي مواصلاتي، تجارت و گردشگري را از عوامل رشد و توسعه شهرستان خوي دانسته وافزود: وجود زير ساخت هاي لازم براي بهبود فضاي كسب و كار و جذب گردشگر لازم و ضروري است.
دكتر سيواني با اشاره به ظرفيت هاي موجود شهرستان خوي در زمينه تجارت اظهار داشت: شهرستان خوي ظرفيت تبديل شدن به پايانه صادارتي را دارد و براي بالفعل شدن اين ظرفيت نيازمند اتاق بازرگاني و دفاتر صادراتي مي باشيم.
فرماندار خوي با اشاره به موانع موجود در صادرات و واردات اظهار داشت: يكي از موانع موجود در صادرات و واردات فراهم نبودن زيرساخت هاي لازم مي باشد كه تلاش مي كنيم در اين زمينه اقدامات موثري در شهرستان خوي انجام شود.
خبرنگار:ف.فرخ زاده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار