تابناک گیلان - سعيد آگشته شهردار لاهيجان در پيامي روز شوراها را به اعضاي شوراهاي اسلامي تبريك گفت.
کد خبر: ۲۲۰۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸ 28 April 2016
تابناک گیلان - سعيد آگشته شهردار لاهيجان در پيامي روز شوراها را به اعضاي شوراهاي اسلامي تبريك گفت.

متن پيام به شرح ذيل است:

«خداي متعال را همواره حاضر و ناظر كار خود بدانيد و خدمتي را كه مردم بر دوش شما نهاده‌‏اند، به عبادتي بزرگ و موجب تقرب به خداوند مبدل نماييد.»    مقام معظم رهبري

  نهم ارديبهشت سالروز رويدادي بزرگ در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است كه بي ترديد نشان از تعميق مردم سالاري ديني در جامعه اسلامي ما دارد.

نهاد شورا كه شالودة آن ريشه در قرآن و مباني دين مبين اسلامي دارد در واقع به فرايند واگذاري امور به مردم ، عينيت بخشيد و به بركت اين اتفاق، نقش آفريني مردم در تعيين سرنوشت خود و جامعه اي كه در آن زندگي مي كنند، دوچندان گرديد.

بدينوسيله سالروز تأسيس نهاد مقدس شوراي اسلامي شهر را به شوراهاي اسلامي تبريك عرض نموده بر خود وظيفه ميدانم از پيگيري، تلاش، مساعدت و راهنمائي هاي ارزنده شما در پيشبرد اهداف شهر و شهرداري كه يقيناً حاصل همدلي و همكاري مضاعف بين اعضاي شوراي اسلامي شهر بوده است تقدير و تشكر نمايم.                                                

نهم ارديبهشت ماه در تقويم نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به عنوان روز شوراها نام گذاري شده است كه اين نامگذاري فرصتي است مناسب تا تلاش شبانه روزي اعضاء محترم شوراهاي اسلامي شهر و روستاها را صميمانه گرامي داشته و براي اين تلاشگران عرصه هاي اجتماعي و مردمي از درگاه نورافشان احديت طلب توفيق و بهروزي نماييم. پر پيداست كه اصل شوراها يكي از اصول مترقي و روشن قانون اساسي است كه منبعث از آيات نوراني قرآن و احاديث آفتابسان پيامبر اعظم (ص) و اهل بيت عصمت و طهارت و سرچشمه هاي زلال آموزه هاي ديني ماست كه به يمن استقرار نظام مقدس جمهوري اسلامي جامه عمل پوشيده و امروزه هزاران نفر در كسوت مقدس اين سمت اجتماعي به رتق و فتق امور مردم در جاي جاي ميهن عزيز اسلامي مشغولند و كارنامه اي درخشان را در فراديد ما قرار داده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار