کد خبر: ۲۱۸۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۴ 25 April 2016
تابناک گیلان - تيم فوتبال داماش گيلان با تساوي برابر فولاد يزد وضعيت نامناسب تري در جدول رده بندي پيدا كرد و سقوطش از اين مسابقات تا حدي مسجل شد .

تيم هاي فوتبال داماش گيلان و فولاد يزد عصر دوشنبه در هفته سي و پنجم رقابت هاي فوتبال ليگ دسته اول باشگاه هاي كشور جام آزادگان ، در ورزشگاه شهيد عضدي شهرستان رشت و در حضور حدود پنج هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند كه اين بازي در نهايت با نتيجه مساوي صفر بر صفر پايان يافت .

البته كسب اين تساوي پيامدهايي داشت كه بيشتر حواشي اين ديدار را رقم زد چون پس از سوت پايان مسابقه ، تماشاگران حاضر در ورزشگاه به شدت از نحوه بازي تيم خود و همچنين خطر سقوط اين تيم از رقابت هاي ليگ دسته اول اعتراض كردند .

البته تيم فوتبال داماش گيلان هنوز شانس ماندن در رقابت هاي ليگ دسته اول را دارد كه اين تيم بايد در سه ديدار باقيمانده خود به پيروزي برسد و رقباي اين تيم نيز نتوانند در ديدارهاي خود نتيجه لازم را كسب كنند كه اين امر تا حدي دور از انتظار است چون تيم داماش دو بازي خارج از خانه دارد كه اين امر كار اين تيم را مشكل تر مي كند .
تماشاگران و طرفداران تيم فوتبال داماش گيلان با تمامي ناملايماتي كه در فصل جاري ديدند همچنان از اين تيم حمايت كردند اما در پايان اين مسابقه لب به اعتراض گشودند و همچنين به مسئولان ورزش اين استان نيز اعتراض كردند .
البته تعدادي از تماشاگران نيز با لگد زدن به فنس دور ورزشگاه اعتراض خود را به نحوه بازي تيم داماش گيلان برابر فولاد يزد نشان دادند چون آنان معتقد بودند كه تيم داماش خيلي بهتر مي توانست بازي كند .
در جريان اين مسابقه ، تيم فوتبال داماش گيلان در نيمه اول برتري محسوسي نسبت به حريف خود داشت اما نتوانست دروازه تيم فولاد يزد را باز كند تا اين نيمه بدون رد و بدل شدن گلي به پايان برسد اما در نيمه دوم تيم داماش گيلان يك بازي كسل كننده را از خود به نمايش گذاشت و فقط از دقيقه 85 حملات خود را شروع كرد كه ديگر دير بود .
در جريان اين مسابقه و در چند صحنه ، بازيكنان ، كادر فني و حتي تماشاگران نسبت به تصميمات رضا عادل داور اين مسابقه اعتراض داشتند كه اين اعتراض ها در دقايق پاياني و حتي پس از سوت پايان بازي از سوي تماشاگران شدت گرفت .
ماموران نيروي انتظامي نيز در ورزشگاه شهيد عضدي رشت و همچنين در بيرون ورزشگاه حضور داشتند و تماشاگران را از ورزشگاه هدايت مي كردند تا اتفاق خاصي پس از پابان اين بازي رخ ندهد .
يكي از نكات جالب برگزاي اين مسابقه ليست بازيكنان دو تيم بود كه در اختيار خبرنگاران قرار گرفت چون در اين ليست شماره پيراهن 10 بازيكن تيم فولاد يزد به اشتباه چاپ شده بود و يكي از بازيكنان ذخيره اين تيم نيز بدون شماره بود .
البته چند خبرنگار به اين اشتباه پي بردند كه پس از دقايقي ، مسئولان برگزاري اين ديدار ليست ديگري از بازيكنان دو تيم تهيه كردند و در اختيار خبرنگاران قرار دادند .
تا پايان هفته سي و چهارم رقابت هاي فوتبال ليگ دسته اول كشور، تيم هاي فوتبال فولاد يزد و داماش گيلان با كسب 34 امتياز و به دليل تفاضل گل به ترتيب در مكان هاي هيجدهم و نوزدم جدول رده بندي قرار داشتند .
در رقابت هاي فوتبال ليگ دسته اول قهرماني باشگاه هاي كشور جام آزادگان، 20 تيم حضور دارند كه به صورت دوره اي و رفت و برگشت در يك گروه با هم به رقابت مي پردازند كه در نهايت پنج تيم انتهاي جدول از رقابت هاي ليگ دسته اول سقوط مي كنند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار