تيم فوتبال كارا شيراز در مسابقات دسته دوم كشور درحاليكه تا دققيه 90 با نتيجه دو بر يك از سپيد رود رشت پيش بود در مدت 2 دقيقه پيروزي را با شكست عوض كرد.
کد خبر: ۲۱۸۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷ 25 April 2016
تابناک فارس به نقل از ایرنا:عصر يكشنبه در هفته هفتم مرحله نهايي مسابقات فوتبال دسته دوم باشگاه هاي كشور در شهرستان رشت ميهمان تيم سپيد رود اين شهر بود كه درنهايت اين ديدار با نتيجه سه بر 2 به سود ميزبان پايان يافت و تيم كارا نيز همچنان در انتهاي جدول باقي ماند.
تيم كارا كه در گروه يك اين مسابقات وضعيت خوبي ندارد براي رهايي از قعر جدول نياز به پيروزي داشت كه اين امر تا دقيقه 90 محقق شد اما ظرف دو دقيقه بر روي اشتباه مدافعان خود بُرد را با شكست عوض كرد.
ابتدا تيم كارا در دقيقه 15 با ضربه سهيل نيك فام از ميزبان خود پيش افتاد اما در دقيقه 29 حامد حسيني براي ميزبان گل زني كرد و نيمه اول با نتيجه مساوي به پايان رسيد.
در نيمه دوم نيز تيم كارا بازي را بهتر آغاز كرد و در دقيقه 65 با ضربه مرتضي سنجانكي، دروازه تيم ميزبان براي بار دوم باز شد.
تيم كارا شيراز اين برتري را تا دقيقه 90 حفظ كرد اما در اين لحظه بر روي غفلت مدافعان كارا، سهيل حقش شناس مهاجم ميزبان بازي را به تساوي كشاند و اما اين پايان كار نبود و در دقيقه 2 + 90 بازهم سهيل حق شناس گلزني كرد و يك بُرد شيرين را براي تيمش به ارمغان آورد
با پايان يافتن هفته هفتم درگروه دوم، تيم بادران تهران با 14 امتياز در صدر جدول قرار دارد، سيپيد رشت هم با همين تعداد امتياز با تفاضل گل كمتر در رده دوم ايستاد و تيم كارا شيراز هم كه حال و رور خوبي ندارد با سه امتياز در قعر جدول گروه شش تيمي قرار گرفته است.
مرحله نهايي مسابقات فوتبال دسته دوم كشور در دو گروه برگزار مي شود و درپايان تيم نخست هر گروه به صورت مستقيم به دسته اول صعود خواهد كرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار