کد خبر: ۲۱۵۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱ 20 April 2016
تابناک گیلان - معاون برنامه ريزي و امور عمراني فرماندار رودسر از وقوع رانش زمين در روستاي آزاركي بخش رحيم آباد اين شهرستان خبر داد.

رحمان كاظمي روز چهارشنبه با اعلام اين خبر در گفت و گو با ايرنا، محل وقوع رانش را روستاي آزاركي به شعاع 300متر و در فاصله شش كيلومتري رحيم آباد و 25 كيلومتري جنوب مركز شهرستان رودسر اعلام كرد.

وي افزود: به دنبال وقوع حادثه بلافاصله اقدامات لازم در جهت رفع مشكل در قالب پروژه ديواره سازي منطقه يادشده از سوي بنياد مسكن با توجه به قرار گرفتن آن در محدوده طرح هادي روستايي، در دست مطالعه و اجرا خواهد بود.

معاون فرماندار رودسر با بيان اينكه اين حادثه تلفات جاني در پي نداشته، تصريح كرد: هشت واحد مسكوني واقع در منطقه حادثه ديده، در معرض تهديد جدي قرار دارند.

كاظمي تسريع در روند اجراي ديواره سازي محل حادثه ديده را مورد تاكيد قرار داد و گفت: اين امر مي تواند مانع از تشديد شرايط موجود شود.

وي بيان داشت: بررسي هاي مطالعاتي و ميداني، مويد آن است كه انفجارهاي ناشي از ساخت سد پلرود هيچ تاثيري در رانش منطقه نداشته و ندارد.
كاظمي فرسايش خاك ، بارندگي ها و اجرا نشدن طرح هدايت آب هاي سطحي را از دلايل مهم رانش زمين در منطقه مورد نظر اعلام كرد.
وي از دهياران و شوراهاي اسلامي خواست در هدايت آب هاي سطحي از كانال حاشيه جاده، دقت كافي و لازم را داشته باشند.
بخش رحيم آباد از توابع شهرستان رودسر بيش از 700 كيلومتر مربع وسعت و حدود 30هزار نفر جمعيت دارد. شهرستان رودسر در 75 كيلومتري شرق مركز استان گيلان واقع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار