مركز مديريت راههاي مازندران اعلام كرد كه تردد تريلر و ساير وسايل نقليه سنگين به جز حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از امروز تا ساعت 24 جمعه شب در محورهاي اصلي اين استان ممنوع شد.
کد خبر: ۲۱۱۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹ 13 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، براساس گزارش مركز مديريت راههاي مازندران تردد وسايل نقليه سواري از ساعت 14 امروز چهارشنبه تا ساعت 24 جمعه شب از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع و از ساعت 17.30 دقيقه روز جمعه تا ساعت 24 همين روز از دزدبن به سمت كرج به صورت يك طرفه برقرار است.


همچنين تردد تريلر و كاميون به جز حاملين فراورده سوختي و مواد غذايي فاسد شدني در اين محورها همچنان ممنوع است.


** جاده هراز( آمل- تهران و بالعكس )

مركز مديريت راههاي مازندران اعلام كرد تردد وسايل نقليه سنگين شامل كاميون، كاميونت و تريلر به جز حاملين فراورده هاي سوختي و مواد فاسد شدني از ساعت 8 صبح امروز چهارشنبه تا ساعت 24 جمعه شب در محور هراز ممنوع است.


براساس اين گزارش اين ممنوعيت براي تردد موتورسيكلت سواران نيزدراين ساعات اجرا مي شود.

** سوادكوه ( قائمشهر- تهران و بالعكس)
طبق گزارش مركز مديريت راههاي مازندران تردد خودروهاي سنگين در محورهاي سواد كوه (قائمشهر به تهران و بالعكس ) از ساعت 8 صبح امروز چهارشنبه تا ساعت 24 جمعه شب به جز خودروهاي حامل موادسوختي و مواد غذايي فاسد شدني ممنوع است.


مازندران سه هزار و 600 كيلومتر محور اصلي دارد كه از پنج محور كناره ، سوادكوه ، كندوان، هراز و كياسر به تهران منتهي مي شود.


در نوروز سالجاري 26 ميليون خودرو در محورهاي استان تردد داشتند و اين استان رتبه سوم تردد خودرويي را در نوروز 95 پس از البرز و تهران به خود اختصاص داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار