تابناک گزارش می دهد ؛
تابناک: مراسم بهره برداری از پارک گلها واقع در بولوار شهید بهشتی جنب پل جماران، با حضور شهردار رشت، اعضای شورای اسلامی، جمعی از مدیران و مسئولین شهرداری و اصحاب رسانه برگزار شد.
کد خبر: ۲۰۸۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰ 08 April 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک:
مراسم بهره برداری از پارک گلها واقع در بولوار شهید بهشتی جنب پل جماران، با حضور شهردار رشت، اعضای شورای اسلامی، جمعی از مدیران و مسئولین شهرداری و اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش تابناک گیلان، در این مراسم که اهالی شهرک قدس نیز در آن حضور داشتند ابتدا مهندس بهارمست معاون خدمات شهری شهرداری رشت توضیحاتی در خصوص افتتاح این پروژه و همینطور دیگر برنامه های شهرداری در جهت ارائه خدمات فرهنگی و تفریحی به همه نقاط شهر به حاضرین ارائه داد.






وی خاطرنشان کرد: همه همکاران در مجموعه مدیریت شهری تلاش می کنند تا بهترین خدمات و امکانات را به شهروندان ارائه نمایند و در این راه توجه ویژه به استاندارد شهری و توسعه پایدار با توجه به سبقه تاریخی و فرهنگی شهر رشت نیز لحاظ خواهد شد.






در ادامه این مراسم فاطمه شیرزاد رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعین حرم و ضمن قدردانی از تلاشهای شهردار رشت و مجموعه مدیریت شهری گفت: توجه بیشتر به سلامت و توسعه فضای سبز و ورزشی به ویژه در محلات کم برخوردار و حمایت از شهروندان در دستور کار ما قرار دارد که در راستای نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، تلاش همه ما بر این است که توجه بیشتری به پیگیری مطالبات شهروندان عزیز، اقدامات عمرانی، سلامت و توسعه شهری صورت گیرد.







شیرزاد به این نکته نیز اشاره کرد که در آینده نزدیک با کمک و همدلی شهرداری رشت و مجموعه همکاران، در صدد احداث پارک بانوان در منطقه ۴ رشت هستند.

سپس محمدعلی ثابت قدم شهردار رشت ضمن قدردانی از مجموعه مدیریت شهری در تمامی بخشها به جهت همراهی و همدلی در راستای توسعه شهری، سکونت، فراغت و فعالیت را سه محور اصلی در توسعه شهری برشمرد و ادامه داد: در محور سکونت ساخت و ساز استاندارد؛ در محور فعالیت کسب و کار و ایجاد بازارچه های محلی جهت اشتغال؛ و در حوزه فراغت نیز باید فراغت همراه با سلامت و توسعه پایدار اتفاق بیفتد تا بتوان نیازهای فردی و اجتماعی شهروندان را تامین نمود.






وی همچنین به توسعه محلی بر اساس کاهش فاصله محلات اشاره و تصریح کرد: محلات کم برخوردار را مبنای عمل برای توسعه شهری قرار خواهیم داد و بنا داریم حاشیه ی رودخانه های گوهر رود و زرجوب را به فضای سبز تبدیل کنیم که این امر موجب می شود تا به استاندارد شهری در حوزه توسعه دست پیدا نماییم.

در انتها با حضور مسئولین مذکور و اهالی محل از پارک گلها به متراژ 14 هزار متر مربع بهره برداری به عمل آمد.






منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
عالی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار