کد خبر: ۲۰۷۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷ 05 April 2016


نماینده مردم کرج در مجلس با بیان اینکه تولیدکنندگان تمام توجه خود را بر ارتقاء کیفی محصولات قرار دهند،‌ گفت: از مهمترین اقداماتی که باید انجام شود توجه صاحبان صنایع به تولیداتشان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ محمدجواد کولیوند شامگاه امروز در دیدار با مسئولان بخش خصوصی و دولتی استان که در اتاق بازرگانی البرز برگزار شد،‌ اظهار داشت: از مهمترین اقداماتی که باید انجام شود توجه صاحبان صنایع به تولیداتشان است.

وی ادامه داد: در این راستا تولیدکنندگان باید در ارتقای کمی و کیفی محصولات خود تلاش بیشتری را انجام دهند تا مشتریان بیشتری را نسبت به کالاهای خود جذب کنند.

نماینده مردم کرج در مجلس خاطرنشان کرد: در این راستا و با توسعه و پیشرفت صنایع می‌توانیم علاوه بر پیشرفت اقتصادی در ایجاد زمینه‌های اشتغالزایی نیز اقدامات موثری را انجام دهیم.

کولیوند با بیان اینکه بخشی از نارسایی‌های صنایع در داخل استان به دلیل کمبود منابع مالی است لذا با حمایت از صنایع به سمت پیشرفت و توسعه پیش برویم، افزود: باید تلاش کنیم تا شعار امسال که توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده است را محقق سازیم.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برای اینکه فرمایشات ایشان محقق شود باید صنایع را در داخل کشور به سمت شکوفایی و توسعه برسانیم و با تکیه بر صنایع خود اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار