به گزارش تابناک سمنان،رئیس کمیسیون اقتصاد اتاق سمنان گفت: اختصاص منابع سرمایه در گردش واحدهای تولیدی باید متناسب با روند و چرخه تولید کارخانجات باشد.
کد خبر: ۲۰۷۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹ 05 April 2016
فرج الله معماری رئیس کمیسیون اقتصاد اتاق سمنان تخصیص منایع مناسب سرمایه در گردش واحدهای صنعتی و معدنی را در توسعه تولید تاثیرکذار ارزیابی کرد و گفت: اختصاص منابع سرمایه در گردش واحدهای تولیدی باید متناسب با روند و چرخه تولید کارخانجات باشد.

رئیس کمیسیون اقتصاد اتاق سمنان تصریح کرد: بانک ها بیشتر علاقمند هستند در مولفه های سرمایه در گردش مشارکت داشته باشند تا سرمایه گذاری بلند مدت، بدین خاطر شرایط استفاده از تسهیلات باید بدرستی مطالعه و قابلیت اجرایی داشته باشد.

در ادامه حمید علوی عضو هیات نمایندگان اتاق خاستگاه و سیاست های بانکی را بسیار انقباضی توصیف کرد و افزود: اگر نگاهی به واحدهای تولیدی که تسهیلات از بانک ها دریافت کرده اند، بیاندازیم متوجه خواهیم شد بنگاهای اقتصادی مصائب و مشکلات زیادی با بانکها دارند.

وی تصریح کرد: ایجاد مکانیزم منسجم در روند تسهیلات بانکی و توسعه فعالیت های اقتصادی باید در دستور کار فعالان اقتصادی قرار بگیرد.

در ادامه این جلسه پیشنهادات اعضاء کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت، قابل ذکر است استان سمنان با داشتن 1900 واحد صنعتی و 500 واحد معدنی یکی از استانهای توانمند در صنعت و معدن می باشد.


منبع:مرآت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار