سعید آگشته پاسخ می دهد ؛
تابناک: سعید آگشته شهردار لاهیجان طی مصاحبه ایی با تابناک ضمن تبریک مجدد سال نو به همه هموطنان و همشهریان عزیز، به تشریح برنامه ها و خدمات ارائه شده در تعطیلات به مسافران و گردشگران این شهر پرداخت.
کد خبر: ۲۰۶۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰ 05 April 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک: سعید آگشته شهردار لاهیجان طی مصاحبه ایی با تابناک ضمن تبریک مجدد سال نو به همه هموطنان و همشهریان عزیز، به تشریح برنامه ها و خدمات ارائه شده در تعطیلات به مسافران و گردشگران این شهر پرداخت.

به گزارش تابناک گیلان، آگشته در ابتدا لاهیحان را جز 20 مقصد گردشگری ایران و همینطور جز 14 شهر نمونه طبیعی تاریخی گردشگری کشور بر شمرد و افزود: تیم مدیریت شهری شهرستان علاوه بر ارایه خدمات مناسب برای همشهریان برنامه ها و طرح های ویژه ایی را نیز در ایام نوروز برای مسافران و گردشگران حاضر در این شهر، با هدف پر کردن اوقات فراغت این عزیزان در ایام نوروز در نظر گرفت؛ که از جمله آن جشنواره های مختلف که شامل بخش های اقتصادی، فرهنگی، گردشگری و ورزشی در سطح شهر بود.






وی ادامه داد: خدا رو شکر به توجه به تبلیغات وسیع و برنامه ریزی های دقیقی که صورت گرفته بود و گزارشات واصله از این امر، توانستیم لحظات شاد و مفرحی را برای مردم و مسافران رقم بزنیم که همین موضوع سبب جلب رضایت حداکثری این عزیزان شد و در این رابطه باید از زحمات همه مسئولین امر از تیم مدیریت شهری تا کارکنان خدوم شهرداری تقدیر و تشکر کرد.

شهردار لاهیجان در ادامه گریزی هم به پروژه های عمرانی سال 94 این شهرستان زد و افزود: در این رابطه برنامه ریزی هایی که برای افتتاح و راه اندازی این پروژه ها در نظر گرفته شده بود به حمدالله طبق برنامه به انجام رسید و مردم شهر از این پروژه ها بهره مند شدند.

آگشته همچنین با توجه به شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام گذاری شده، به تعریف دقیق پروژه های مختلف اشاره ایی کرد و گفت: در همین راستا تلاش همه ما این است که اقدام و عمل خود را بیشتر از پیش به منصه ظهور برسانیم و بتوانیم در جهت شکوفایی بیشتر شهر و کشور قدم مثبتی بر داریم.

شهردار لاهیجان در پایان اظهار داشت: در آینده نزدیک چند پروژه بزرگ و در سطح ملی در دستور کار داریم که از جمله آن تالاب مرکز تفریحی گردشگری توریستی منطقه حاجی آباد، پیاده راه کوچه برق و خیابان شهید مطهری، و چند فرهنگسرا از جمله آن است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
در آینده نزدیک چند پروژه بزرگ و در سطح ملی در دستور کار داریم که از جمله آن تالاب مرکز تفریحی گردشگری توریستی منطقه حاجی آباد، پیاده راه کوچه برق و خیابان شهید مطهری، و چند فرهنگسرا از جمله آن است.
اولا این پروژه ها هیچکدام ملی نیست و در حدود وظایف قانونی شهرداریها تعریف می شود
ثانیا اطراف مرکز تفریحی گردشگری توریستی منطقه حاجی آباد فاقد امنیت است دلیل این امر هم دزدیدن سیم برق فشارقوی و میلگردهای برافراشته در فونداسیون یک ساختمان در دست احداث آن هم درست روبروی درب یک نهاد نظامی است . در این بستر 400 قطعه زمین از 20 سال پیش مطابق ماده 154 قانون ثبت تفکیک گردید که علیرغم فاصله اندک با بلوار شهید انصاری بدلیل قصور شهرداری در تعیین حدود خیابان و معابر و به همین دلیل عدم امکان ارایه خدمات زیر بنایی به شکل فلاکت باری به حال خود رها شده است. به همه سرمایه گذاران توصیه می نمایم صرفا به ادبیات مسئولین شهرداری اکتفا ننمایند /.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار