کد خبر: ۲۰۶۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۸ 04 April 2016
تابناک گیلان: سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از کسری بودجه ۸ هزار میلیارد تومانی بودجه بیمه سلامت از معوقات سال ۹۳ و ۹۴ خبر داد.

کسری بودجه بیمه سلامت از معوقات سال‌های گذشته، 8 هزار میلیارد تومان است

محمد حسین قربانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح دستور کار امروز دوشنبه (16 فروردین ماه) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، افزود: بررسی لایحه احکام دائمی برنامه ششم توسعه تنها دستور کار امروز کمیسیون به شمار می رفت که با حضور مسئولانی از  بیمه سلامت، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و سازمان تامین اجتماعی برگزار شد و در مورد احکام و چالش های پیش روی احکام دائمی برنامه ششم بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: دغدغه نمایندگان کمیسیون آن است که امروزه بیمه سلامت حدود 8 هزار میلیارد تومان از معوقات سال 93 و 94 کسری بودجه دارد این درحالی است که روز گذشته دولت مصوب کرد چندین قلم داروی بیماران خاص تحت پوشش بیمه قرار گیرد و بدون شک اگر با این روند پیش رویم قطعا با کسری بودجه بیشتری مواجه خواهیم شد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد: ادامه این روند باعث می شود بیمه سلامت نتواند به انتظارها پاسخ دهد لذا مسیری که در راستای بیمه شدن افراد در پیش گرفته شده ممکن است با چالش جدی مواجه شود لذا تلاش شده در این لایحه منابع مالی برای آن درنظر گرفته شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار