مسئول اردوهای سپاه ناحیه دامغان:
به گزارش تابناک سمنان،مسئول اردوهای سپاه ناحیه دامغان از اعزام ۷۳۰ نفر از شهروندان به سفر راهیان نور در ایام نوروز خبر داد و گفت: این افراد در قالب کاروان‌های گروهی، خانوادگی و دانشجویی اعزام شدند.
کد خبر: ۲۰۶۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۳ 04 April 2016

سرگرد پاسدار سید محمد احمدی ضمن تشریح کمیت و کیفیت سفر راهیان نور در سال جاری، ابراز داشت: از پانزدهم اسفند سال گذشته و تا پایاندهم فروردین ماه جاری ۳۳۰ نفر از شهروندان دامغانی به‌صورت گروهی، ۱۸۰ نفر به‌صورت خانوادگی و ۲۲۰ نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های دامغان در قالب سفر راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند همچنین این افراد در مدت حضور خود در مناطق عملیاتی از طلائیه، شلمچه، هویزه، فکه، فتح المبین، معراج شهدا، اروند و قائمیه بازدید کردند.

وی با اشاره به اعزام ۲۲۰ نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های دامغان به مناطق عملیاتی جنوب کشور، افزود: از این تعداد دانشجو ۱۲۵ نفر را خواهران و ۹۵ نفر دیگر را برادران تشکیل دادند که در قالب دو کاروان به سفر راهیان نور اعزام شدند .

استقبال از راهیان نور ۹۵ مطلوب بود

مسئول اردویی و گردشگری سپاه ناحیه دامغان ضمن بیان اینکه شناخت اهداف انقلاب اسلامی ایران و هشت سال دفاع مقدس از مهم‌ترین اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور است، گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور نقش مهمی در خنثی‌سازی توطئه دشمنان داشته و دارد و باید این حرکت مقدس فرهنگی بیش از گذشته در جامعه ترویج و گسترش پیدا کند از سوی دیگر این اردوها یکی از مهم‌ترین شاخصه‌هایی است که آرمان‌های شهدا و ایثارگران را به معنای واقعی کلمه تعریف می‌کند.

احمدی با تأکید بر اینکه دوران دفاع مقدس اختصاص به قشر خاصی ندارد، اظهار داشت: آشنایی نسل جوان با اهداف انقلاب و بیان رشادت‌ها و دلاور مردی‌های شیر زنان و شیر مردان ایران اسلامی در برابر تهاجم نابرابر دشمنان از وظایف خطیر مسئولان است.

وی درباره استقبال از این سفر معنوی، افزود: سفر راهیان نور نوروز ۹۵ بهتر از سال قبل مورد استقبال مردم قرار گرفت و مردم فهیم و آگاه و انقلابی ایران اسلامی با حضور خودجوش در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس یک‌بار دیگر با آرمان‌های امام(ره) و شهدا تجدید بیعت و بر ادامه دادن راه آنان تأکید کردند و باید این حرکت ارزشمند و اسلامی درسطح جامعه به ویژه نسل جوان ترویج و گسترش پیدا کند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار