گزیده خطبه های نماز جمعه اصفهان:
تابناک: هیچ‌وقت به کسانی که آلوده به گناه و کفر هستند متکی نشوید و این کشور آینده درخشان دارد، این آینده در این نیست که فلان کشور به ما تجهیزات دهد یا خیر و کشور باید بر پایه استعدادهایش پیشرفت کند بلکه این استعدادها هستند که می‌توانند ما را به کشوری قدرتمند تبدیل کنند.
کد خبر: ۲۰۴۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳ 01 April 2016
به گزارش تابناک اصفهان، به گزارش تابناک اصفهان گزیده خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان به امامت حجت الاسلام میردامادی به نقل از رسانه های مختلف اصفهان در ذیل می آید:


حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اصفهان افزود: خداوند متعال در قرآن کریم فرموده اند مسلمانان باید آنقدر قدرتمند شوند تا دشمن حتی خیال حمله به آنها را نداشته باشد.

وی با بیان اینکه اگر قدرت نظامی ارتش و سپاه ایران نبود دشمن برای حمله به ایران امروز را به فردا نینداخته بود، گفت:در صورتی که کشور ما قدرت نظامی کنونی را نداشت، آل سعود همانند یمن به ایران هم حمله کرده بود.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه بیانات مقام معظم رهبری در روز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) در جمع مداحان نکات بسیاری در بر داشت، افزود:کم کاری و سستی در مملکت امام زمان(عج) خیانت به امام زمان است.

وی همچنین با اشاره به نامگذاری سال 95 با عنوان اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، تصریح کرد: مشکلات امروز کشور باید از راه اقتصاد مقاومتی بصورت عملی و نه با شعار و حرف، حل شود.

وی با بیان اینکه نباید امیدمان به دیگران باشد، گفت: امروز پس از گذشت چند ماه از تصویب برجام هنوز تحریم های غرب بر علیه ایران لغو نشده و پول های بلوکه شده ایران آزاد نشده است.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه آینده درخشانی در انتظار ایران اسلامی است، اظهار کرد:ایران با توجه به استعدادهای عالی جوانان خود در آینده به کشوری قدرتمند و جهانی تبدیل خواهد شد.

وی ادامه داد: طبیعت و هر آنچه در آن است به انسان ها خدمت می کنند و اگر زندگی آنها به خطر بیفتد حیات بشر نیز مختل می شود.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: طبیعت به ویژه در فصل بهار نشانه الهی است و باید هم به صورت مادی و نیز معنوی از طبیعت بهره مند شویم.

وی با اشاره به برخی مناسبت های هفته از جمله شهادت آیت الله محمدباقر صدر و خواهر ایشان بنت الهدی و نیز شهادت شهید شمس آبادی، اظهار داشت: کتاب های مختلفی در زمینه فلسفه و اقتصاد از سوی آیت الله صدر نوشته شده است.

حجت الاسلام میردامادی افزود: در نهایت این دانشمند زیر بار ظلم صدام نرفت و در نهایت زیر شکنجه های رژیم بعثی با خواهر خود به شهادت رسید.

حجت‌الاسلام ‌و المسلمین میردامادی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: مسئولان ما تنها شعار می‌دهند و ما نباید شعار دهیم به این دلیل  که رهبر معظم انقلاب برای حل مشکلات اقتصادی راهکار داده‌اند و گفته‌اند باید به نیروی خود متکی شوید و اگر امیدتان به دیگران شد هرروز همین بازی‌هایی است که مشاهده می‌کنید.

وی تصریح کرد: هیچ‌وقت به کسانی که آلوده به گناه و کفر هستند متکی نشوید و این کشور آینده درخشان دارد، این آینده در این نیست که فلان کشور به ما تجهیزات دهد یا خیر و کشور باید بر پایه استعدادهایش پیشرفت کند بلکه این استعدادها هستند که می‌توانند ما را به کشوری قدرتمند تبدیل کنند.




منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :