مخاطبان تابناک انتخاب کردند؛
مخاطبان خبرگزاری تابناک قزوین با شرکت در نظرسنجی اینترنتی این خبرگزاری « پیروزی اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی قزوین » را مهم‌ترین رویداد سال 94 دانستند.
کد خبر: ۲۰۳۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳ 28 March 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین در نظرسنجی که از 20 اسفند به مدت 20 روز در خبرگزاری تابناک استان قزوین برگزار شد ، مخاطبین این خبرگزاری با ثبت رای خود ، مهم‌ترین رویداد سال 94 از نظر خود را انتخاب کردند.

در این نظرسنجی« پیروزی اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی قزوین » با کسب 57.83 درصد آرا توانست عنوان مهم‌ترین رویداد سال را از آن خود کند.

همچنین تقدیم شهدای مدافع حرم قزوینی با کسب 15.66 درصد آرا عنوان دومین رویداد مهم استان قزوین در سال گذشته را کسب کرد.

اما دیگر رویداد سیاسی استان قزوین یعنی عزل مرتضی روزبه از استانداری قزوین با 14.46 درصد از نظر مخاطبان سومین رویداد مهم سال 94 را نام گرفت.

شرکت کنندگان در این نظرسنجی برگزاری بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز در قزوین را با 6.02 چهارمین رویداد مهم سال دانستند.

قهرمانی احسان لشگری در مسابقات قهرمانی کشتی آزاد آسیا نیز با 4.82 درصد در رده بعدی قرار گرفت و کسب عنوان عالی سید مصطفی حسینی در سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن و احتمال اعزام به مسابقات مالزی  با 1.2 در رده های بعدی اهمیت از نظر مخاطبان قرار گرفتند.

همچنین تغییر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین نیز از نظر مخاطبان رویداد مهمی نبود و نتوانست درصدی از آراء را از آن خود کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار