کمیل قاسمی
کمیل قاسمی برنده مدال برنز قهرمانی کشتی جوانان جهان و قهرمان آسیا گفت: آرزوی کسب مدال طلا را در مسابقات المپیک ساری جاری دارم.
کد خبر: ۲۰۱۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰ 24 March 2016
به گزارش تابناک مازندران، کمیل قاسمی بابیان اینکه مسابقات برای کسب سهمیه المپیک در کشور از مهم‌ترین اتفاقات سال گذشته بوده است گفت: در سنگین‌وزن کشتی آزاد هنوز نتوانسته بودیم سهمیه‌ای بگیریم که من موفق شده‌ام در این مسابقات کسب سهمیه کنم و جواز حضور در مسابقات المپیک را به دست آورم.

وی عنوان کرد: در این مسابقات با کشتی‌گیران سه کشور، چین، کره جنوبی و کشور میزبان مسابقه داده‌ام و همه را با امتیاز عالی شکست داده و به کسی امتیازی نداده‌ام.

به گفته قاسمی، کسانی که در این مسابقات سهمیه‌ای نگرفته‌اند، دو مسابقه دیگر نیز در مغولستان و ترکیه برگزار می‌شود و امید است که بتواند سهمیه المپیک بگیرند و با تیم کامل به المپیک برویم.

وی افزود: اتفاق خوش سال ۹۵، مسابقات المپیک است که هر چهار سال برگزار می‌شود و آرزوی هر ورزشکاری است که در این مسابقات بتواند مدال و خصوصاً مدال طلا به دست آورد.

قاسمی در رابطه با ساخت سالن پنج‌هزارنفری در جویبار گفت: امیدواریم که هر چه زودتر اقدامی در رابطه با آن انجام گیرد چراکه با شوق و اشتیاقی که مردم جویبار برای ورزش دارند، واقعاً به آن احتیاج دارند و امیدواریم که مسئولان هر چه سریع‌تر اقدام کنند.

این قهرمان کشتی در توصیه‌ای به مسافرین نوروزی گفت: با رانندگی آرام هم از تصادفات اجتناب کنند و هم از نقطه‌به‌نقطه مازندران لذت ببرند چراکه مازندران استانی است که ازلحاظ دریا، جنگل و آب‌وهوای خوب یکی از استان‌های بی‌نظری کشور است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار