رئیس هیئت کشتی استان فارس گفت: برگزاری جام جهانی کشتی در شیراز بدون حمایت مسئولین فارس ممکن نیست.
کد خبر: ۲۰۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۲ 07 April 2015

تابناک فارس به نقل از مهر؛زین العابدین عرب ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هیچگونه نشستی در جهت برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی در شیراز برگزار نشده، تاکید کرد: پس از حضور رئیس فدراسیون کشتی و نماینده کنفدراسیون آسیا در شیراز موفق به کسب میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی شدیم.

وی تصریح کرد: اما طی چند ماه گذشته با مسئولان استان هیچگونه نشستی نداشتیم در حالی که برگزاری چنین مسابقات بزرگی نیاز به تدارکات و آماده کردن زیر ساخت دارد.

رئیس هیئت کشتی استان فارس افزود: زمانی که قرار است کشورهایی همچون آمریکا، روسیه، آذربایجان و.... در شیراز حضور داشته باشند به طور حتم باید کمیته های مختلفی تشکیل شود.

عرب ادامه داد: همچنان ما مشکل سالن برگزاری مسابقات داریم زیرا خانه کشتی توان میزبانی از چنین مسابقات مهمی را ندارد و به نظر نمی رسد که سالن شش هزار نفره نیز تا زمان برگزاری مسابقات آماده شود.

وی یادآور شد: اتفاق بزرگی در شیراز روی خواهد داد اما برای ارائه بهترین میزبانی احتیاج به همدلی و اتحاد است.

رئیس هیئت کشتی استان فارس با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم اسپانسر از استان فارس جذب کنیم، گفت: به طور حتم پخش زنده و جهانی این بازی ها باعث خواهد شد گروه های مختلفی به عنوان حمایت کننده مالی وارد بحث شوند اما ما باید بتوانیم این کمک ها را از استان فارس جذب کنیم اما اگر نتوانیم این کار را انجام دهیم از دیگر نقاط کشور حمایت کننده مالی معرفی و تبلیغات جهانی را به خود اختصاص خواهند داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار