رضا ذاکری در گفت و گو با تابناک ؛
به گزارش تابناک گیلان، رضا ذاکری در گفت و گویی با تابناک به تشریح وضعیت شهرداری چاف و چمخاله و شایعات اخیر این منطقه و نقش پررنگ یکی از اعضای شورای این شهر پرداخت.
کد خبر: ۲۰۰۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵ 19 March 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک:
مشورت کردن از مهمترین تعالیم اسلام است و حتی یک سوره به اسم «شوری» در قرآن داریم که خداوند در آن بر مشورت کردن تاکید کرده است.

به گزارش تابناک گیلان، رضا ذاکری در گفت و گویی با تابناک به تشریح وضعیت شهرداری چاف و چمخاله و شایعات اخیر این منطقه و نقش پررنگ یکی از اعضای شورای این شهر پرداخت.

شهردار چاف و چمخاله تصریح کرد: اگر بگوییم مهمترین نقش در سازندگی و پیشرفت شهر را شورا ایفا می نماید اغراق نکرده باشم ، لذا مهمترین ویژگی هایی که اعضای محترم شوراها باید داشته باشند دارا بودن روحیه جهادی ،حس مسئولیت پذیری بالا و صداقت است.

ذاکری افزود: نظارت شوراها بر شهرداری جزء وظایف ذاتی و قانونی شوراهاست و معمولاً آنچه باعث اختلاف بین شهرداری ها و شوراها می شود ، مسئله سطح اختیارات شهرداری هاست.

ذاکری با بیان اینکه شوراها نباید نظارت را با دخالت در امور شهرداری ها اشتباه بگیرند ، ابراز داشت: اگر شهردار از اختیارات خود تخطی کند ، اعضای شورا می توانند تا مرحله استیضاح شهردار پیش بروند اما حق ندارند مستقیماً در مسائل داخلی شهرداری دخالت کنند و باید مسائل و مشکلات از کانال شهردار برطرف کنند.



خبرگزاری فارس: چاف و چمخاله دومین قطب گردشگری گیلان




شهردار چاف و چمخاله با انتقاد از موضع گیری های اخیر رئیس شورای این شهر اظهار کرد: در این شب عید گله و گله گذاری صورت خوشی ندارد اما اگر بگویم از نحوه برخورد رئیس شورای شهر ، راضی هستم ، صادق نبوده ام.

ذاکری در پایان خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین ویژگی‌ شهر چاف و چمخاله استقرار بخش زیادی از آن در کنار ساحل دریا است که به آن جلوه‌ای خاص بخشیده و موجب شده تا به عنوان دومین قطب گردشگری گیلان پس از انزلی مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار گیرد و ساحل آرام و بکر، تالاب زیبا، رودخانه بزرگ چمخاله و ... از مهم‌ترین مراکز سیاحتی این منطقه بسیار زیبا و بی‌نظیر است که می‌تواند برای هر مسافر و گردشگری خاطره‌انگیز باشد که جا دارد از همه مسافران نوروزی بخواهیم ، افتخار میزبانی خود را در نوروز 95 به ما بدهند و ما پذیرای مهمانان عزیز در این منطقه توریستی باشیم.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار