به گزارش تابناک گیلان، مهندس سعيد آگشته در گفت و گويي افزود: نخستين جشنواره نوروزي استان گيلان در عيد نوروز سال ۱۳۹۵ در لاهيجان برگزار مي شود.
کد خبر: ۱۹۸۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱ 16 March 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک: شهردار لاهيجان گفت: نوروز ۹۵ با برگزاري جشنواره نوروزي در خدمت شهروندان و مسافران خواهيم بود.

به گزارش تابناک گیلان، مهندس سعيد آگشته در گفت و گويي افزود: نخستين جشنواره نوروزي استان گيلان در عيد نوروز سال ۱۳۹۵ در لاهيجان برگزار مي شود.

وي اضافه كرد:اين جشنواره با هدف افزايش روحيه و نشاط و شادابي و به منظور فراهم نمودن تسهيلات براي  جلب نظر و رفاه مسافران نوروزي و شهروندان اجرا مي شود.

وي افزود: تخفيف ويژه فروشگاهها و مراكز خريد سطح شهر، اجراي برنامه هاي هنري و طنز در حاشيه شمالي استخر، موسيقي سنتي و محلي در باغ نارنج، اجراي برنامه هاي ورزشي همچون قايقراني در استخر، دوچرخه سواري، ورزش هاي هوايي، دوميداني، شمشيربازي،ژيمناستيك، ورزش هاي همگاني، پرورش اندام،تكواندو و كاراته بانوان، ورزش صبحگاهي، برگزاري نمايشگاه صنايع دستي، اجراي سيرك و ... از جمله اين برنامه ها مي باشد كه نوروز ۹۵ در سطح شهر لاهيجان برگزار خواهد شد.






آگشته اظهار كرد: معرفي جاذبه هاي گردشگري لاهيجان، اجراي برنامه راديو شهر در حاشيه استخر ،نصب تابلوهاي راهنماي اماكن گردشگري، برپايي المان سفره هفت سين آبي در استحر، برپايي سفره بزرگ هفت سين در جلوي ساختمان ستادي شهرداري، نصب بنرها و پيام هاي شهروندي از ديگر برنامه هاي شهرداري لاهيجان در عيد نوروز مي باشد.

وي گفت: لاهيجان به دليل جاذبه هاي فراوان تاريخي، مذهبي، طبيعي و گردشگري، همه ساله ميزبان صدها هزار گردشگر داخلي و خارجي است و شهرداري و شوراي اسلامي شهر لاهيجان با تشكيل ستاد استقبال از نوروز اقدامات لازم را براي فراهم نمودن شرايط مناسب براي مسافران آغاز نموده اند.

شهردار لاهيجان افزود: اين جشنواره از دوم تا دوازدهم فروردين ۹۵ با برنامه ريزي شهرداري و شوراي اسلامي شهر و با همكاري فرمانداري، شوراي تأمين شهرستان، نيروي انتظامي،ميراث فرهنگي و گردشگري،اتاق اصناف، اداره ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، سازمان سما  و هلال احمر ، مركز بهداشت و درمان در شهر لاهيجان برگزار مي شود.

وي اضافه كرد: شهرداري لاهيجان به منظور زيبا سازي و آراستگي شهر با حضور معاونان و مديران شهرداري تدابير لازم را آغاز كرده و لكه گيري آسفالت خيابانها و معابر، فرش موزاييك پياده روها، نصب چراغ هاي جديد روشنايي در بلوارها، رنگ آميزي جداول و خط كشي خيابان ها، بهسازي فضاي سبز و گلكاري ميادين و بلوارها، آذين بندي سطح شهر، نورافشاني، احداث سرويس بهداشتي جديد در اماكن گردشگري، نصب سطل هاي زباله جديد و ... از جمله اين اقدامات مي باشد.

آگشته گفت: تيم مديريت شهري لاهيجان با استقبال از مسافران نوروزي تمام سعي خود را بكار خواهد بست تا بتواند ميزباني شايسته براي مهمانان عزيز باشد.




سیرک بدون حیوانات در ایام نوروز در لاهیجان اجرا می شود

تابناک: سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری لاهیجان از اجرای سیرک بدون حیوانات در این شهر خبر داد.

شاهین جهانگیری نیز در گفت و گویی افزود: این برنامه با حمایت شهرداری و شورای اسلامی شهر با تخفیف 50 درصدی در ایام نوروز در مجموعه تفریحی شهر ابریشم در بلوار شهید انصاری برای شهروندان و مسافران اجرا می شود.

وی اضافه کرد: اجرای ژانگولر، شال هوایی در ارتفاع 10 متری، نمایش شائولین و عملیات چشم سوم و گلوی آهنین، عملیات آتش بازی، تقلید صدا، آکروبات، نمایش کمدی، نمایش سیاه بازی و استند آپ کمدی از بخش های مختلف این سیرک در لاهیجان می باشد.

وی اظهار کرد: سیرک بدون حیوانات ستاره ایرانیان به مدیریت محمد داوری و تهیه کنندگی بهداد سلطانیان همه روزه در ایام نوروز در لاهیجان اجرا می شود.

جهانگیری اضافه کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر لاهیجان با برگزاری جشنواره نوروزی امسال متفاوت ترین نوروز را با اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی برای شهروندان و مسافران عزیز تدارک دیده اند که این برنامه ها از صبح تا شب در نقاط مختلف شهر اجرا می شود.






وی اضافه کرد: با همکاری اتاق اصناف لاهیجان جشنواره تخفیف نوروزی هم در واحد های صنفی مختلف شهر لاهیجان برگزار می شود و نمایشگاهی به وسعت شهر لاهیجان با تخفیف ویژه در خدمت شهروندان و مسافران عزیز خواهد بود.

وی گفت: این جشنواره با برنامه ریزی مهندس آگشته شهردار لاهیجان و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان شهرستان برگزار خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
رایان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۸
بسیار عالی اما شهردار محترم برای خیل عظیم مسافران و جهت سکنی مسافرین محترم در شهر یا حومه آن چه برنامه ای دارند . خلایق را به حال خود مثل سنوات گذشته رها نفرمایند . لاهیجان قطب گردشگری و توریسم و گسترش ان بسیار مهم است هر توریست یک فرصت است . لطفا با همکاری با توریست ها و مسافرین محترم به بهترین شکل پذیرایی و مساعدت شود .با سپاس همشهری
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۴
قیمتش چنده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار