استاندار هرمزگان گفت: از صنایع انتظار داریم در رفع مشکلات اجتماعی و شهری در بندرعباس مشارکت داشته و در این زمینه کمک کنند.
کد خبر: ۱۹۸۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹ 16 March 2016
به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از مهر، جاسم جادری بعد از ظهر سه شنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان، عنوان کرد: در سال 94 کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید هرمزگان رتبه نخست کشور را کسب کرد و با اجرای بسیاری از مصوبات این کارگروه مشکلات بسیاری از واحدهای تولیدی در هرمزگان حل شد.
 
وی با اشاره به اجرای برنامه های توسعه متوازن شرق و غرب هرمزگان، ادامه داد: با توجه به اینکه تمامی صنایع بزرگ هرمزگان در بندرعباس متمرکز شده است ما برنامه خود را برای توسعه شرق و غرب هرمزگان قرار دادیم.
 
استاندار هرمزگان به طرح منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان اشاره کرد و افزود: فعال شدن صنایع مختلف در این منطقه موجب تحول و توسعه غرب هرمزگان می شود و نیاز است در احداث بندر منطقه ویژه پارسیان تسریع شود.
 
جادری در ادامه با بیان اینکه در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در غرب بندرعباس نزدیک به 13 هزار نفر مشغول به کار هستند، اظهار داشت: وجود صنایع بزرگ در غرب بندرعباس علاوه بر مزیت هایی که برای استان دارد اما باری به مدیریت شهری در زمینه های ترافیک، آلودگی محیط زیست و مسائل درمانی اضافه می کند که نیاز است صنایع در رفع این مشکلات مشارکت کنند.
 
وی گفت: مطالعه احداث جاده مستقل و اختصاصی برای رفت و آمد به منطقه ویژه خلیج فارس و صنایع غرب بندرعباس باید انجام و این محور با مشارکت صنایع احداث شود تا از میزان ترافیک در این مسیر کاسته شود.
 
استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: از صنایع انتظار داریم در رفع مشکلات اجتماعی و شهری در بندرعباس مشارکت داشته و در این زمینه کمک کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار