تابناک بررسی می کند ؛
تابناک: همین چند روز گذشته بود که این تحریریه خبری با عنوان شورای شهری که پشت شهردارش پنهان شده / از جذب بستگان شورا در شهرداری تا سفر ارمنستان خانوم سخنگو در اوج بی پولی را پوشش داد.
کد خبر: ۱۹۸۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰ 15 March 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک: همین چند روز گذشته بود که این تحریریه خبری با عنوان شورای شهری که پشت شهردارش پنهان شده / از جذب بستگان شورا در شهرداری تا سفر ارمنستان خانوم سخنگو در اوج بی پولی را منتشر کرد.


به گزارش تابناک گیلان،
در گزارش قبل اشاره ای کوتاه به نحوه سفر سخنگوی شورای شهر لنگرود به ارمنستان داشتیم که روز گذشته پاسخ کوتاه تر رقیه سروری را به همراه داشت.


در آن گزارش آمده است:

در ماه های اخیر شاهد اتفاقات ناخوشایند دیگری هم بودیم که مقدمه گزارش آخر سال تابناک شد.

از مصوبه غیر قانونی و روی کار آوردن بستگان درجه یک شورای شهر در شهرداری تا هزینه های غیر معمول و سفرهای خارجه بی نتیجه!

شدت ماجرا وقتی بیشتر آزار دهنده می شود که در آخرین اقدام صورت گرفته توسط شورای شهر، یکی از اعضای محترم با موافقت صورت گرفته و با مبلغ 12 میلیون تومان راهی سفر ارمنستان میشود که ماحصل این سفر تنها چند عدد لوح تقدیر است.

در حالی که کارکنان زحمتکش شهرداری مدت 7ماه است که اضافه حقوق و عیدی های آخر سال و حتی حقوق خود را در روزهای مانده به آخر سال دریافت نکرده اند و همه اینها در حالی است که اصلی ترین شعار انتخاباتی این افراد ساختن شهری آباد در کنار حفظ حقوق همه شهروندان بود که تا امروز خودشان و همه آن حرف های زیبا را پشت آخرین شهردار خود یعنی رضا کحالی پنهان کرده اند.


اما آنچه که سخنگوی شورای شهر لنگرود در پاسخ به همه ابهامات موجود درباره نحوه سفرش به ارمنستان اظهار کرد را عینا میخوانیم:

سفر گروه هنری به ارمنستان به دعوت سفیر محترم ایران در ارمنستان صورت گرفته و تمام هزینه های این گروه دوازده نفره ازجمله اسکان و پذیرایی بعهده سفارت ایران بوده و فقط هزینه ایاب و ذهاب برعهده شهرداری بوده است .

لازم به ذکر است که این گروه تنها گروهی بود که تعداد چهار اجرا انجام داده و در اجراهایش با پخش کلیپ مناظر لنگرود اقدام به شناساندن شهر زیبای لنگرود به حاضرین در سالن نموده است. که به زبان انگلیسی و زیرنویس در کلیپ صورت گرفته است.

دعوت از این گروه بمناسبت بزرگداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفته است و انتظار میرود در آینده اینگونه مراودات فرهنگی باعث افزایش مراودات اقتصادی و گردشگری گردد.

امید آن داریم که انشاالله در آینده با بهبود وضعیت اقتصادی و افزایش خدمات شهری و پیشرفت پروژه های عمرانی, مجال بیشتری برای اقدامات فرهنگی, ورزشی و مذهبی توسط شهرداری,و شورای اسلامی شهر پیش بیاید.



اما این اظهارات خانم سخنگو درحالی است که شنیده های خبرنگار ما از لنگرود از اخذ 12 میلیون تومان وجه نقد توسط این عضو شورا و همراهی برخی از نزدیکانش در این سفر حکایت دارد و جالب جایی است که تا به امروز نتوانستیم کوچکترین دلیلی برای علت سفر این عضو شورا به ارمنستان پیدا کنیم.

تابناک اضافه می کند ؛ اینکه تشخیص مدیران شهری و شهردار منطقه به رفتن سخنگوی شورای شهر بجای یکی از مدیران روابط عمومی در صورت تایید اصل موضوع به این سفر بوده برای مخاطبان ما تا به امروز جای سوال است.


و در پایان این یکی از سوالات فراوانی است که باید شهردار لنگرود و اعضای شورای شهر بدان پاسخ دهند:

آیا این لوح تقدیر و عکس یادگاری را هم در اوضاع نداری و معوقات 8 ماهه کارکنان و کارگران تحت فشار مالی شهرداری لنگرود، در راستای همان شعار های قشنگ انتخاباتی تان که ساختن شهری آباد در کنار حفظ حقوق همه شهروندان بود تعریف کنیم!؟






منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار