بن کارسن، نامزد پیشین انتخابات ریاست جمهوری از دونالد ترامپ حمایت کرده است.
کد خبر: ۱۹۶۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۱ 11 March 2016


بن کارسن، نامزد پیشین انتخابات ریاست جمهوری از دونالد ترامپ حمایت کرده است.

به گزارش پرس تی وی، بن کارسن، نامزد سابق جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری امریکا از دونالد ترامپ، رقیب پیشین خود حمایت کرده است.

کارسن، جراح بازنشسته مغز و اعصاب پس از آنکه هفته گذشته از انتخابات ریاست جمهوری امریکا انصراف داد، روز جمعه از ترامپ حمایت کرد.

وی در ایالت فلوریدای امریکا، با بیان اینکه ترامپ «آدم باهوشی است» گفت: «او عمیقا درباره امریکا احساس مسئولیت می کند.»

ترامپ در واکنش به کناره گیری کارسن و حمایت از وی گفت: « بن کارسن، نقش بسیار بزرگی در ادامه مبارزات انتخاباتی خواهد داشت و در حوزه‌های آموزشی و بهداشتی به من کمک خواهد کرد.»

پنجاه و هشتمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امریکا در 8 نوامبر 2016 (17 آبان 95) برای انتخاب چهل و پنجمین رئیس جمهور این کشور برگزار خواهد شد.

تد کروز، مارکو روبیو و جان کاسیچ دیگر نامزدهای حزب جمهوری خواه هستند.

کارسن پیش از این گفته بود که او برای کناره‌گیری به نفع «ترامپ» تحت فشار بوده است. 
بن کارسن (راست) و دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری امریکا

انتخابات درون حزبی دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات آمریکا از اول فوریه سال جاری میلادی (12 بهمن 94) از ایالت آیووا آغاز شد.

دونالد ترامپ در جریان انتخابات درون حزبی که از اول ماه فوریه (12 بهمن) تاکنون برگزار شده است از مجموع 27 ایالتی که در آنها برای جمهوری‌خواهان انتخابات درون حزبی برگزار شده، در 15 ایالت پیروز شده است

هیلاری کلینتون، نامزد پیشتاز دموکرات ها، در جریان برگزاری انتخابات درون حزبی تاکنون توانسته در 13 ایالت پیروز شود، این درحالی است که رقیب هم حزبی وی برنی سندرز در 9 ایالت پیروز شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار