فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: سرعت شناورهای موشک‌انداز سپاه به طور مداوم در حال افزایش است و تا سال 95 شناورهایی با سرعت 80 نات تحویل نیروی دریایی سپاه می‌شود.
کد خبر: ۱۹۵۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷ 10 March 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، دریادار علی فدوی پیش از ظهر امروز در مراسم تحویل 50 فروند شناور تندرو موشک‌انداز در مدل‌های عاشورا و ذوالفقار به نیروی دریایی سپاه که با حضور وزیر دفاع برگزار شد، اظهار داشت: پیام روشن تحویل این شناورهای تندرو به دوستان ما در منطقه، صلح و امنیت و آرامش است و پیام ما به دشمنان پیام قاطع مقابله با هرگونه تهدید و زیاده‌خواهی است.
 
وی بیان کرد: اقتدار نیروهای مسلح کشورمان به واسطه حمایت مردم و رهبری‌های هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و رشد روزافزون دانش و خودباوری در میان آنان فراهم شده است.
 
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به رشد روزافزون سرعت شناورهای تندرو موشک‌انداز نیروی دریایی سپاه، خاطر نشان کرد: سرعت این شناورها در حال حاضر بیش از 60 نات است که در دنیا بی‌نظیر است.
 
فدوی با اشاره به ویژگی‌های شناورهای موشک‌انداز تندرو عاشورا و ذوالفقار اظهار داشت: این شناورها دارای تفاوت‌ها و قابلیت‌های زیادی در مقایسه با شناورهای قبلی هستند و تا سال 95 شناورهایی را با سرعت 80 نات در ساعت را در نیروی دریایی سپاه به کار خواهیم گرفت.
 
وی عنوان کرد: بهترین کار در نیروهای مسلح ایجاد توان بازدارندگی فعال است که بحمدالله با اراده فرزندان ملت در نیروهای مسلح شاهد تحقق آن و شکوفایی روز افزون بخش‌های مختلف نظامی و علمی در این نیروها هستیم.
 
فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: برای سال آینده نیز برنامه افزایش برد موشک‌اندازهای نصب شده بر روی شناورها و افزایش سرعت شناورها را در دستور کار قرار داده‌ایم.
 
لازم به ذکر است در مراسم تحویل 50 فروند شناورهای جدید به نیروی دریایی سپاه در بندرعباس، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، استاندار هرمزگان و آشوری نماینده مردم بندرعباس و عضو کمیسیون امنیت ملی و دیگر مسئولین نظامی و کشوری نیز حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار