نماینده مردم رودسر و املش در گفت و گو با تابناک ؛
تابناک: محمدمهدی املشی نماینده فعلی مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی از ارسال گزارش ها و مستندات واصله به شورای نگهبان در خصوص رسیدگی به تخلفات صورت گرفته در این حوزه انتخابیه خبر داد.
کد خبر: ۱۹۲۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰ 06 March 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک: محمدمهدی املشی نماینده فعلی مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی از ارسال گزارش ها و مستندات واصله به شورای نگهبان در خصوص رسیدگی به تخلفات صورت گرفته در این حوزه انتخابیه خبر داد.

به گزارش تابناک گیلان، رهبری املشی طی مصاحبه ایی با تابناک اظهار داشت: گزارشات بسیاری از تخلفات گسترده در خصوص خرید و فروش رای از سوی اقشار مختلف مردم از کسبه و بازاری و قشر جوان در این حوزه انتخابیه به دست ما رسیده که با جمع آوری آنها و مستند سازی، همه به شورای محترم نگهبان ارسال شده است.

وی افزود: انتظار ما از این نهاد رسیدگی کننده به شکایات این است که با جدیت و بدون در نظر گرفتن هیچ ملاحظه ای به این موارد توجه ویژه کند و با اقدام قاطع جلوی این تخلفات که حقیقتا چهره واقعی انتخابات را مخدوش ساخته برخورد جدی نماید.






نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با ابراز تاسف از این موارد پیش آمده در این شهرستان گفت: از نهادهای اطلاعاتی و امنیتی و قضایی شهرستان انتظار بیشتری می رفت که در جمع آوری این تخلفات گسترده کمک رسان باشند ولی تا امروز جمع آوری این مستندات بر عهده خودمان بوده و از نهادهای زیربط شهرستان که وظیفه نظارت بر سلامت انتخابات را داشتند اقدام قاطعی صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: در این راه نهایت تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا اولا جلوی این بدعت ها که مخرب چهره واقعی انتخابات است گرفته شود و ثانیا از حقوق مردم شریف رودسر که انتظار برگزاری انتخابات سالم و بدون شبهه را دارند دفاع شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
خواهشا آبروی شهر مذهبی رودسر را نبرید، اصلاح طلبان از ایشان حمایت کردند و شعارشان این بود«ما به ظریف رای میدهیم - ما به برجام رای میدهیم - ما به همین آقا رای میدهیم» که عامل اصلی شکستش از یکی از وزای دولت احمدی نژاد (دکتر عباسی) بود؛ ضمنا ایشان از خودشان بپرسند در این مدت طولانی که نماینده بودند برای مردم رودسر چه کردند؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
ایشون تازه بعد از انتخابات از خواب بیدار شده و شروع کرده به تبلیغات. متاسفانه انقدر هم به قدرت عادت کردن که باور شکست براشون غیر ممکنه. خب وقتی کاری نکردی برای مردم، با وجود تمام حمایت ها نمی تونی رأی بیاری
تابناک عزیز لطف کن اعتبار خودتو صرف ایشون نکن. ایشون خودش هم قبول داره کاری نکرده: "از چهار سال دوره نهم راضی نبودم و به دلیل تنگناهای دولت نتوانستم خوب خدمت کنم"
این بخشی از آخرین سخنرانی ایشون همین چند روز پیشه. خب وقتی خودتم قبول داری که خوب کار نکردی دیگه چرا انتظار داری مردم بهت رای بدن
حالا اومده دارا به آراء مردم توهین می کنه
نه آقای رهبری؛ آراء خریداری شده نبود. رأی "نه" مردم به شما بود
کامران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
در شهرستان رودسر و املش فاجعه شده خرید گسترده ارا فارغ از اینکه کی برنده شده رای مردم رو امانت بوده خیانت شده خیلی از کسانی که به عباسی رای دادن الان پشیمان شده اند کسانی که ادمای مومنی بودن الان فهمیدند که به چه کسی رای دادن رهبری 20 سال مجلس بود حتی یک کلمه شایعه هم در موردش پخش نشد اما ایشون (عباسی ) در دو دوره و سه ماه وزارت مثنوی از شایعات رو دارند
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
من پشت آقای رهبری املشی نماز میخوانم سخنان آیت الله قربانی نماینده مقام معظم رهبری در استان گیلاندر یادواره شهدا چابکسر دو سال پیش
بازنشسته فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۹
خداوند به آقای رهبری سلامتی عنایت بکنه مرد مومن با صداقت می باشند من فکر نکنم آنهای هم که مخالفش هستند ازش بدی یا خدای ناکرده مال حرام خوردیده باشند چون آدم دروغگو وچاپلوس نیستند وهرگز بخاطر پست و مقام جلوی دوربین ظاهر نمی شدن عمرش رو برا انقلاب گذاشت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار